Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Group”, valdančios prekinius ženklus „Baltman”, „Monton” ir „Mosaic” konsoliduota pirmojo šių metų pusmečio apyvarta sudarė 86,32 mln. litų be PVM, grynasis pelnas – 7,94 mln. litų.
Palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu apyvarta išaugo 26 proc., o pelnas – 29 proc. Šio periodo neapmokestinamas pelnas sudarė 8,6 mln. litų.
„Baltika Group” valdybos pirmininko Meelis Milder teigimu, per pirmąjį 2006 m. pusmetį pagerėjo ne tik finansiniai kompanijos rodikliai. „Įvykdėme keletą ateities plėtrai reikšmingų projektų, tarp kurių bendrovės valdomo „CHR/Evermen” prekinio ženklo keitimas į „Mosaic”, naujo logistikos centro atidarymas, parduotuvių „Monton” ir „Mosaic” formato keitimas į didesnį, naujo prekinio ženklo skirto moterims įsigijimas”, – sako valdybos pirmininkas.
„Antrąjį pusmetį atidarysime daugiausia „Baltika Group” istorijoje naujų parduotuvių – planuojame, jog per šių metų rudens-žiemos sezoną grupės tinklas išsiplės 25-30 naujų parduotuvių”.
Lyginamuoju laikotarpiu 19 proc. išaugę prekės ženklo „Monton” produktų pardavimai pasiekė 35,22 mln. litų ir dabar sudaro 51 proc. visų kompanijos pardavimų. „Mosaic” mažmeninė prekyba išaugo 57 proc. ir pasiekė 23,82 mln. litų. Tuo tarpu „Baltman” parduotuvėse per pirmąjį pusmetį prekių buvo parduota už 7,6 mln. litų. Tai 31 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais.
Didžiausi pirmąjį pusmetį „Baltika Group” pardavimai užfiksuoti Estijoje ir Lietuvoje. Palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu pardavimai Estijoje padidėjo 23 proc. – iki 19,68 mln. litų be PVM. Lietuvos rinkoje pardavimai išaugo 33 proc. – iki 16,92 mln. litų be PVM. Trečia didžiausia rinka – Ukraina. Šioje šalyje pardavimai padidėjo 27 proc. – iki 12,1 mln. litų.
Latvijoje „Baltika Group” pardavimai pasiekė 9,7 mln. litų, Rusijoje – 7,25 mln. litų, išaugę atitinkamai 29 proc. ir 35 proc. Mažiausioje Lenkijos rinkoje kompanijos pajamos sumažėjo 10 proc. – 4,14 mln. litų.