Vienos didžiausių Lietuvoje alaus daryklų „Ragutis”, gaminančios ir platinančios bei kitus gėrimus, pardavimai per šešis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 22,8 proc. – iki 20,13 mln. litrų alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų.
Pagrindinė išaugusių pardavimų priežastis – naujos alaus ir sidro rūšys bei pastebimai padidėjęs lengvų alkoholinių gėrimų suvartojimas. Sidro ir alkoholinių kokteilių pardavimai lyginamuoju laikotarpiu padidėjo net 90 proc. – iki 4,75 mln. litrų, pranešė „Ragutis”.
Kauno įmonė gamina alų, sidrą, alkoholinius kokteilius, importuoja ir platina sultis „Aura” bei „Heineken” alų.
„Ragučio” generalinis direktorius Vytautas Meištas teigė, kad tokį spartų pardavimų augimą lėmė nuoseklus įmonės strategijos įgyvendinimas.
„Pastebėjome, kad vartotojai tampa vis išrankesni, todėl nuolat siūlome naujus produktus. Ne išimtis ir šis pusmetis. Pristatėme keletą naujų alaus, įvairaus skonio sidro, alkoholinio kokteilių rūšių. Jie ženkliai prisidėjo prie pardavimų augimo”, – sakė „Ragučio” vadovas.
Pasak jo, šiemet bendrovė investavo į esamas technologines linijas bei didino gamybos pajėgumus – iš viso per pusmetį investuota beveik 4 mln. litų.
„Svarbiausias pusmečio investicinis projektas baigtas jau šį mėnesį – tai 4 naujos alaus brandinimo talpos. Jos leis mūsų gamybinius pajėgumus padidinti 1 mln. litrų. Taip vartotojai bus tikri, kad net karščiausiu metu laiku nepritrūks alaus”, – sakė V. Meištas.
Šiemet pirmąjį pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, alaus pardavimai išaugo 6,2 proc. – iki 13,99 mln. litrų.
Bendrovės duomenimis, „Ragučiui” šiuo metu priklauso pie 45 proc. šalies sidro ir 11 proc. alaus rinkos.
Suomijos alaus darykla „Olvi” per Estijos alaus daryklą „A. Le Coq” valdo 98,96 proc. „Ragučio” akcijų. „A. Le Coq” numato skelbti savanorišką oficialų pasiūlymą supirkti likusias „Ragučio” akcijas (1,04 proc.) po 10 litų.