Per pusmetį SAS keleivių į Palangą skraidino 2,5 karto daugiau

Aviacijos bendrovės „Scandinavian Airlines” reisu Kopenhaga – Palanga – Kopenhaga skridusių keleivių skaičius toliau sparčiai auga: šių metų pirmąjį pusmetį jis siekė 54,5 tūkstančio ir, palyginti su 21,3 tūkst. žmonių per tą patį laikotarpį pernai, padidėjo 256 procentais.
Reaguodama į stabiliai augantį keleivių srautą, SAS nuo 2006-ųjų rudens šiuo maršrutu skrendantiems žmonėms pasiūlys lėktuvuose kas mėnesį po 1100 papildomų vietų į abi puses. Keleivių gabenimo pajėgumai bus didinami nuo rugsėjo 3 dienos pakeičiant vieną iš dabar skaidančių dviejų lėktuvų didesniu: nuo rugsėjo 3 dienos Palangos reisą aptarnaus du 72 vietų turbopropeleriniai lėktuvai „DeHavilland Dash-8 Q400”.
Pasak SAS atstovybės Lietuvoje ir Latvijoje vadovės Rūtos Jucienės, reisas į Palangą nusipelno būti vadinamas sėkmingiausiu 2005 metų SAS produktu Baltijos šalyse, nes buvo laiku užimta laisva niša rinkoje, pasiūlant maršrutą, kuris tapo paklausus tarp įvairių kategorijų keleivių.
SAS skrydžiai tarp Palangos ir Kopenhagos buvo pradėti 2004 lapkričio 1 dieną, kad keleiviai iš Vakarų Lietuvos galėtų pasiekti vieną svarbiausių Europos oro uostų išvengdami kelionės į Vilnių. Šis maršrutas netrukus išpopuliarėjo, nes jis yra patogus ir verslininkams, ir poilsiauti vykstantiems žmonėms: atskridus į Danijos sostinę galima rinktis skrydžius į daugybę įvairių pasaulio miestų.
Viena iš svarbiausių SAS skrydžių tarp Kopenhagos ir Palangos sėkmės priežasčių yra patogus atvykimo laikas ir atskrendantiems į Lietuvą, ir išvykstantiems iš šalies. Danijos sostinėje SAS lėktuvai iš Palangos leidžiasi anksti iš ryto arba darbo dienos pabaigoje, o Palangoje – po pietų arba vėlai vakare.
Per pirmuosius reiso eksploatavimo metus iki praėjusiųjų metų lapkričio pradžios juo iš viso skrido 50 tūkst. žmonių. SAS prognozuoja, kad antrųjų metų rezultatas bus daugiau kaip 100 tūkst. keleivių, nes reiso populiarumas auga kone kiekvieną mėnesį.
Siekiant patenkinti didėjančią paklausą, SAS skrydžių tarp Palangos ir Kopenhagos skaičius 2005 metų rugsėjo pradžioje buvo padidintas nuo 7 iki 13 per savaitę. Dėl to praėjusį žiemos sezoną – nuo spalio 25 iki kovo 25 dienos – šiuo reisu SAS iš viso skraidino daugiau kaip 20 tūkst. žmonių – net 3,4 karto daugiau negu tuo pačiu 2004-2005 metų laikotarpiu.
Šiuo metu bendrovė SAS yra didžiausia Palangos oro uosto klientė: šiais metais SAS reisais iš Palangos į Kopenhagą skrendantys žmonės sudaro daugiau kaip 60 proc. visų Palangos oro uoste aptarnaujamų keleivių.
Šis reisas yra vienintelis, kurį šiuo metu SAS Lietuvoje vykdo tiesiogiai. Bilietas į vieną pusę kainuoja nuo 150 litų, be oro uosto mokesčių. Be to, SAS grupei priklausanti Latvijos aviacijos bendrovė „airBaltic” iš Vilniaus keleivius skraidina į dar 13 kitų Europos miestų.
SAS yra pirmoji užsienio aviacijos bendrovė, pradėjusi reguliarius skrydžius į Lietuvą. Vilniaus oro uoste pirmasis SAS lėktuvas nusileido 1992 metų sausio mėnesį.
SAS grupei priklausančios aštuonios aviacijos bendrovės turi beveik 300 lėktuvų, kuriais pernai iš viso skraidino 34,9 milijono keleivių – rekordinį kiekį per visą grupės egzistavimo laiką. SAS grupės lėktuvai kasdien atlieka vidutiniškai po 1400 reguliarių reisų į beveik 150 oro uostų Europoje, JAV ir Azijoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.