M6 – jau Lietuvoje

Išskirtinių automobilių mėgėjai jau gali užsisakyti vieną galingiausių serijinių kupė automobilių – „BMW M6”, pratęsiantis prieš 26 metus pradėtos legendinės serijos tradicijas. Ženevos automobilių parodoje debiutavęs automobilis yra vienas pažangiausių sportinių kupė, išsiskiriantis savo atletiška išvaizda ir sportinėmis vairavimo savybėmis, kurias sustiprina iš F-1 perimtos technologijos.

Naujasis „BMW M6” kupė pasižymi tik M serijai būdingais dinamišką išvaizdą pabrėžiančiais dizaino elementais. Priekiniame buferyje aiškiai matomos galingesniam varikliui ir stabdžiams aušinti skirtos oro angos, užtikrinančios beveik dukart didesnio oro srauto patekimą nei 6 serijos BMW kupė automobilyje. Nuo „BMW 645 Ci” naująjį M6 skiria grakščiai išlenkti šoniniai slenksčiai, lengvo lydinio tik M6 skirti 19 colių ratlankiai bei keturi BMW M serijai būdingi duslintuvai.

„BMW M6” montuojamas vos 240 kilogramus sveriantis ir tarp kupė automobilių ypač retas aukštų sūkių variklis, kurio maksimali galia pasiekiama esant 7,750 aps./min. Viena svarbiausių šio variklio naujovių – kuro degimo procesus kontroliuojanti jonų srovės technologija, greitai nustatanti bet kokius sistemos nesklandumus ir užtikrinanti optimalų kuro uždegimą.

Specialistai šį V formos 10 cilindrų variklį pristato „plačiajai visuomenei” pritaikytu „BMW WilliamsF1” komandos lenktyniniam automobiliui. Tai patvirtina ir šio automobilio dinamika -100 km/val. M6 pasiekia vos per 4,6 sek., o 200 km/val. – per 14 sek. Nors dėl keleivių saugumo elektroninis ribotuvas automobiliui neleidžia viršyti 250 km/val. greičio, M6 be vargo pasiektų ir 330 km/val.

Dinamiką gerina ir sumažėjęs automobilio svoris – pirmą kartą 6 serijos BMW buvo panaudotas anglies pluoštas, kuris dukart lengvesnis, tačiau tvirtesnis nei iki šiol naudoti aliuminio lydiniai. Naująjį „BMW M6” išskiria ir pakaba, kuri leidžia vairuotojui vieno mygtuko paspaudimu keisti pakabos režimus sportiniu, normaliu, komfortišku.

BMW M6 montuojama nauja SMG sekvencinė pavarų dėžė su „Drivelogic” sistema įgalina pavaras keisti net 20 proc. greičiau. Dar tolygesnį automobilio įsibėgėjimą užtikrina 6 serijos BMW pirmą kartą montuojama 7 pavaras turinti dėžė. „BMW M6” vairuotojas gali rinktis net iš 11 skirtingų pavarų perjungimo režimų, taip optimaliai pritaikydamas automobilį prie savo vairavimo stiliaus.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.