Danai keičia LISCO vadovą

Nuo rugpjūčio 1-osios AB DFDS LISCO generalinio direktoriaus pareigas pradės eiti 36-erių metų danas Andersas Refsgardas, kuris pakeis šiai įmonei dabar vadovaujantį klaipėdietį Artūrą Gedgaudą.

Iki šiol A. Refsgardas dirbo Danijos kompanijos „DFDS Tor Line” regiono vadovu.

Penkerius metus AB „LISCO Baltic Service” (LBS), kuri nuo šių metų birželio 1 dienos pakeitė pavadinimą į DFDS LISCO, vadovavęs A. Gedgaudas generalinio direktoriaus postą palieka šalių susitarimu. Beje, vadovai keičiami ir kitose Danijos kompanijos DFDS įmonėse.

A. Gedgaudas lieka dirbti DFDS LISCO valdybos konsultantu ir antrinės įmonės UAB „Laivyno technikos priežiūros bazė” valdybos pirmininku, atsakingu už remonto įmonės veiklą Klaipėdoje.

Kaip tik vakar sukako lygiai penkeri metai, kai po AB „Lietuvos jūrų laivininkystė” privatizavimo ir reorganizacijos danai įregistravo dvi atskiras akcines bendroves: vadinamąją daniškąją LBS ir lietuviškąją „Lietuvos jūrų laivininkystė” (LJL).

Šiuo metu LISCO dirba šiek tiek daugiau darbuotojų nei prieš 5 metus – 600: iš jų 499 – laivuose, 101 – krante. Kompanija turi 6 antrines bendrovės, tad skaičiuojant ir jų darbuotojus, šioje įmonių grupėje dirba 743 žmonės. Bendrovė turi 4 trampinius laivus, plaukiojančius su Lietuvos vėliava, 4 trampinius laivus nuomojasi, ir, neskaičiuojant kelto „Klaipėda”, kuris neseniai parduotas graikams, – 6 keltus.

Veiklos penkmetį LISCO paminėjo birželio 23-24 dienomis vykusiame sąskrydyje Ventainėje. Beje, įmonės gimtadienis švenčiamas kasmet. Šiemet jis buvo šiek tiek iškilmingesnis – vidurnaktį paleistos penkios salvės, darbuotojai apdovanoti atminimo ženkliukais, surengtas LISCO žvaigždžių festivalis.

LJL, kurios 56 proc. akcijų patikėjimo teise šiuo metu valdo Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija, generalinio direktoriaus Vytauto Vismanto teigimu, įmonės veiklos penkmetis nebuvo minimas jokiais „mitingais” – kad nebūtų švaistomi akcininkų pinigai, buvo tik pasiųstas sveikinimas kompiuteriniu tinklu. Ši bendrovė turi kitą statusą. Ne taip seniai ji atlaikė visus bandymus ją privatizuoti. Beje, dėl privatizavimo kilę teisminiai procesai nesibaigė iki šiol. V. Vismanto manymu, jeigu kompanija būtų buvusi privatizuota, tokios, kokia turime šiandien, jos jau nebebūtų.

Šiuo metu LJL dirba 538 žmonės, iš jų krante – 66, 472 – laivuose. Kompanija turi 18 laivų. Generalinio direktoriaus V. Vismanto, kurį, ne kartą norėta pašalinti iš šio posto, teigimu, šiuo metu LJL didelių bėdų neturi, gyvena kasdieniais rūpesčiais.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.