Prasideda oficiali atranka į antrąjį „Kelio į žvaigždes” sezoną

LNK oficialiai paskelbė atrankos į „Kelias į žvaigždes 2” pradžią ir iš karto sulaukė milžiniško dėmesio.

„Kelio į žvaigždes 2” šou rengėjai mano, kad bus pasiektas naujas Lietuvos rekordas – sulaukta rekordiškai didelio anketų skaičiaus. Per dvi pirmas valandas po LNK eteryje pasirodžiusio anonso, kviečiančio dalyvauti šiame realybės šou, buvo atsiųsta beveik 200 anketų.

Tiesa, patys atkakliausieji ir labiausiai norintys žengti keliu į žvaigždes savo anketas siuntė jau nuo šių metų vasario mėnesio. Iki oficialios atrankos pradžios buvo sulaukta daugiau nei 2000 anketų.

Šiuo metu tapti naujomis Lietuvos scenos žvaigždėmis panoro jau 2852 potencialūs dalyviai. Šou rengėjai tvirtina, kad visos anketos bus peržiūrėtos ir nėra reikalo jų siųsti pakartotinai.

Populiariausias realybės šou „Kelias į žvaigždes” pripažintas geriausiu prekės ženklu Lietuvoje 2006 metais. Praėjusiais metais konkurse „Baltic Brand Formula” šiame konkurse geriausiu prekės ženklu Lietuvoje buvo pripažinta LNK. Šįkart įspūdingą pergalę pasiekė naujas, nė metų neturintis prekės ženklas, kovojęs kartu su subrandintais brandais. Antroji vieta atiteko „Švyturiui”, o trečiąją užėmė „Radiocentras”.

„Labai smagu ką nors kurti nuo nulio, ir dar smagiau, kai tai puikiai pavyksta, – realybės šou pripažinimu džiaugėsi Laurynas Šeškus, LNK kūrybos direktorius ir „Kelio į žvaigždes” vyriausiasis prodiuseris. – Pasimatysime rudenį – laukia antrasis „Kelio į žvaigždes” sezonas”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Žiniasklaida su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.