Pigių skrydžių bendrovė traukiasi iš Lietuvos

Vos prieš pusmetį pradėjusi skrydžius į Lietuvą ir dar neseniai kalbėjusi apie plėtrą pigių skrydžių bendrovė „Wizz air” atsisako verslo mūsų šalyje

Kad pigių skrydžių bendrovei „Wizz air” sunkiai sekasi įsitvirtinti Lietuvoje, kalbėta jau senokai. Vadinamieji jungiamieji reisai per Varšuvą į Londoną skrendančių tautiečių nesudomino.

Nors skrydis į Varšuvą iš šalia Kauno esančio Karmėlavos oro uosto tetrunka 40 minučių, o vėliau galima tęsti kelionę tuo pačiu lėktuvu, lietuviams tai pasirodė nepatogu.

Aviakompanija keleiviams siūlo galimybę per Varšuvą skristi į Paryžių, Liverpulį, Dortmundą, Malmę, Kopenhagą, Londoną ir Stokholmą. Iš Karmėlavos lėktuvai 3 kartus per savaitę kyla ankstų rytą ir šiame oro uoste leidžiasi tos pačios dienos vėlų vakarą. Vengrijoje registruotos aviakompanijos „Wizz air” keleiviai skraidinami 180 vietų orlaiviais „Airbus A320”, ne senesniais kaip trejų metų. Tačiau dažniausiai jie skrenda beveik tušti.

Tuo metu kita pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” keleivių stygiumi nesiskundžia. LŽ žiniomis, per pirmą šių metų pusmetį iš Karmėlavos airiai vežė apie 60 tūkst., o vengrai – apie 12 tūkst. keleivių.

Valstybinės įmonės Kauno aerouostas generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas LŽ patvirtino gavęs „Wizz air” laišką su perspėjimu, kad nuo rugsėjo 8-osios kompanija skrydžius nutraukia. „Jie aiškina, kad tokio sprendimo priežastis – nepakankamas keleivių srautas ir lėktuvų trūkumas. Vengrai planuoja racionaliau naudoti turimą lėktuvų parką, tačiau mes dar bandome derėtis ir siūlyti kitų variantų, galbūt keisti maršrutą”, – sakė Cucėnas.

Tačiau jis pripažino, kad vargu ar galima surinkti kasdien bent po 150 keleivių į vieną pusę kitais maršrutais. Pilni laineriai skrenda tik į Londoną ir Dubliną, o kalbėti apie turistų srautus, plūstančius į Lietuvą, nerealu. Oro uosto direktorius apgailestavo, kad „Wizz air” gali nepavykti išlaikyti. „Bet gera vieta tuščia nebūna, tad derybos su kitomis bendrovėmis vyksta ir dabar”, – tvirtino Cucėnas.

Susisiekti su „Wizz air” Viešųjų ryšių departamento vadove Natasa Kazmer LŽ nepavyko. Kol kas neaišku, ar kompanijos sprendimas trauktis iš Lietuvos – galutinis.

2004-ųjų pavasarį įkurta Vengrijos aviakompanija agresyviai įsiveržė į rinką ir išsikovojo lyderės pozicijas tarp Centrinės ir Rytų Europos pigių skrydžių bendrovių. Didžiausia šios kompanijos investitorė – JAV bendrovė „Indigo Partners”. „Wizz air” kapitalas siekia 34 mln. eurų. Bendrovė šiuo metu vykdo per 40 maršrutų Europoje. Karmėlavos oro uostą praėjusių metų pabaigoje vengrai pasirinko dėl mažesnių orlaivių aptarnavimo mokesčių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.