Prekybos centrai lentynas užvertė pripučiamomis valtimis, uodus baidančiomis žvakėmis ir net indėniškomis palapinėmis.
Vasaros prekėms, kaip skelbia prekybininkai, jie taiko arba dar taikys solidžias akcijas.
Daugiau valčių ir lovų
„VP Market” atstovė ryšiams su visuomene Viktorija Jakubauskaitė teigė, kad vasaros prekių asortimentas jų parduotuvėse šiemet 3-4 kartus gausesnis nei pernai.
Nors vasara dar tik prasidėjo, tačiau jau nupirkta apie 40 proc. užsakytų prekių.
Šiomis dienomis, kai atšilo orai, daugiau perkama turizmui skirtų daiktų – miegmaišių, palapinių, kepimo grotelių, iešmų ir paplūdimio prekių – pripučiamų valčių, lovų, čiužinių.
„VP Market” tinklas daugiau siūlo ir sporto prekių.
Vokietijoje vyksta pasaulinis futbolo čempionatas, todėl prekybininkai duoklę ketina atiduoti ir šiai karališkajai sporto šakai.
Nuo saulės – po skėčiu
„Norfos mažmenos” prekyboje šiemet populiarumo sulaukė vienkartinės iš stambios folijos pagamintos kepsninės.
Jos kartu su medžio anglimi, uždegimo skysčiu ir popieriumi kainuoja nuo 3,99 iki 4,99 litо.
Šios bendrovės atstovas Darius Ryliškis teigė, jog žmonės pastarosiomis dienomis daugiau perka kepsnių, šašlykų, plastmasinių indų, medžio anglių, lauko žaidimų, knygų, sodo įrankių.
Populiarūs ir sodo baldai, ypač sulankstomos kėdutės, skėčiai nuo saulės. Žmonės vis daugiau laiko leidžia gamtoje ar sode.
Perka ir plaukmenis
„Rimi” vasariška prekyba labiau orientuota į vaikus.
Vasaros prekybos naujovė – spalvingos „Disney” serijos prekės vaikams. Tai plaukmenys, pripučiami ratai, liemenės, kamuoliai.
Jie kainuoja nuo 8,99 iki 39,99 litо.
Prekiaujama įvairiomis palapinėmis ir kitais turistinių žygių atributais – nuo specialių uodus atbaidančių žvakių iki iškylos kilimėlių.
Naujovė – „indėniškos” palapinės vaikams.