Bankas „Snoras” plečia aptarnavimo tinklą naujo tipo padaliniais

AB banko SNORAS valdomą plačiausią šalyje klientų aptarnavimo tinklą papildė naujo tipo padaliniai. Vilniuje pramogų ir prekybos centre „Akropolis” atidarytas pirmasis vidinis mini bankas, o naujai steigiamuose filialų skyriuose bus ne tik atliekamos įprastos finansinės operacijos, bet ir teikiamos profesionalios konsultacijos ilgalaikio finansavimo bei investicijų klausimais.

Unikali mini bankų koncepcija pasiteisino

Prieš dešimt metų Vilniuje įsteigęs pirmąjį mini banką, šiandien bankas SNORAS yra plačiausią mažmeninės bankininkystės tinklą turintis bankas, kuriam priklauso 10 regioninių filialų bei 209 mini bankai visoje Lietuvoje.

„Unikali SNORO mini bankų sistema sėkmingai veikia jau dešimtmetį, – pasakoja AB banko SNORAS Teritorinio tinklo valdymo departamento direktorius Laisvūnas Bartkevičius. – Klientų aptarnavimo tinklas yra gerai išplėtotas, mūsų „snoriuką” ar bankomatą galima rasti kone visose žmonėms patogiose ar jų lankomose vietose.” Bankui SNORAS įsigijus vieną didžiausių ir seniausių bankų Latvijoje „Latvijas Krājbanka”, Lietuvoje pasiteisinusius mini bankus numatoma statyti ir Latvijos miestuose. Pirmasis latviškas mini bankas prieš kelis mėnesius atidarytas Liepojoje.

Pasak L.Bartkevičiaus, sėkmingos mini bankų koncepcijos keisti neketinama, bet banko klientų aptarnavimo sistema yra nuolat tobulinama, atsižvelgiant į didėjantį klientų ratą bei augančius jų poreikius. „Jeigu anksčiau dauguma banko klientus aptanaujančių mini bankų buvo vienos darbo vietos, tai dabar beveik trečdalis minibankų yra dviviečiai, – aiškina L.Bartkevičius. – O šiais metais duris atvers ir visiškai naujo tipo banko SNORAS skyriai”.

Vidinis mini bankas – užimtiems žmonėms

Pirmasis eksperimentinis naujo tipo padalinys – vidinis mini bankas praėjusį savaitgalį atidarytas Vilniuje, pramogų ir prekybos centre „Akropolis”. Jame, kaip ir įprastiniame SNORO mini banke, galima atlikti visas standartines bankines operacijas – atlikti pavedimus bei mokėjimus, išsikeisti valiutą, išsigryninti pinigus, pasidėti indėlį bei gauti kitas paslaugas. „Banko SNORAS verslo filosofija – būti arčiausiai savo klientų, – sako AB banko SNORAS Teritorinio tinklo valdymo departamento direktorius. – Šiandien dirbančiam žmogui ne taip paprasta susitvarkyti finansinius reikalus įprastinėmis darbo valandomis, tad derindamiesi prie įtemptu ritmu gyvenančių klientų poreikių, steigiame skyrius, kuriuose bus galima patogiai ir greitai gauti finansines paslaugas kiekvieną dieną”. Naujasis banko skyrius „Akropolyje” dirbs kasdien nuo 10.00 iki 22.00 valandos, septynias dienas per savaitę.

Netrukus analogiški banko SNORAS skyriai pradės teikti paslaugas klientams ir kitų miestų didžiausiuose prekybos centruose. Pasiteisinus vidinių mini bankų idėjai, numatoma tokius skyrius steigti ir kitose žmonių aktyviai lankomose vietose.

Filialų skyriuose – visos bankinės paslaugos ir konsultacijos

Pasak L.Bartkevičiaus, vidiniai mini bankai – ne vienintelė naujovė banko SNORAS klientų aptarnavimo sistemoje. Greta filialų ir „snoriukų” į mažmeninės bankininkystės tinklą įsijungs ir tarpiniai klientų aptarnavimo padaliniai – filialų skyriai, kuriuose klientai galės ne tik atlikti įprastas finansines operacijas, bet ir gaus profesionalias konsultacijas ilgalaikio finansavimo bei investicijų klausimais. Filialų skyriuose dirbantys specialistai padės klientams pasirinkti produktus, geriausiai atitinkančius jų poreikius bei finansines galimybes, operatyviai priims su rizikos vertinimu susijusius sprendimus, pateiks rekomendacijas verslo plėtros klausimais.

Pasak banko atstovo, finansinių paslaugų teikimo sistema tobulinama ir atsižvelgiant į banko SNORAS siekius aktyviau bendradarbiauti su įmonėmis, ypač smulkiojo ir vidutiniojo verslo atstovais. Stacionariose patalpose, klientams patogioje vietoje įkurtuose skyriuose klientų nuolat lauks padalinio vadovas, kreditų ekspertas, klientų vadybininkai, todėl šių padalinių aptarnavimo funkcijos bus aukščiausio lygio. „Skyrių įsteigimo tikslas – pagreitinti sudėtingesnių banko paslaugų teikimą vietinėms įmonėms ir gyventojams”, – teigia L.Bartkevičius. – Mini bankuose, kuriuose ir dabar galima gauti visas bankines paslaugas, daugiausia atliekamos greitos bankinės operacijos, tuo tarpu skyriuose klientai gaus ir profesionalias specialistų konsultacijas”.

Filialų skyriuose dirbantys finansinių paslaugų specialistai galės vietoje priimti sprendimus dėl paskolos suteikimo, rizikos įvertinimo, patars įvairiais finansavimo bei kitais klausimais. Tokius skyrius planuojama artimiausiu metu atidaryti tose vietovėse, kur jau dabar jaučiamas didesnio banko klientų aptarnavimo padalinio trūkumas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.