Paskelbti konkurso „Baltic Brand Formula 2006” laureatai

Konkurse „Baltic Brand Formula 2006” geriausiu prekės ženklu Lietuvoje pripažintas „Kelias į žvaigždes”, antroji vieta atiteko „Švyturiui”, o trečiąją užėmė „Radiocentras”. Geriausiu prekės ženklu Baltijos šalyse tapo „Skype”.

Konkurso „Baltic Brand Formula 2006” laureatai buvo paskelbti ir iškilmingai pagerbti birželio 2 d. Jūrmaloje, Latvijoje, vykusios oficialios ceremonijos metu. Geriausiųjų nominacijas laimėję prekės ženklai apdovanoti pagrindiniais prizais, o atskirose kategorijose nugalėję prekės ženklai įvertinti specialiais diplomais.

„Konkurse „Baltic Brand Formula 2006” pristatytam mūsų prekės ženklui „Kelias į žvaigždes” dar net nesuėjo vieneri metai. Praėjusiais metais konkurse pripažinus LNK geriausiu prekės ženklu Lietuvoje, šįkart norėjome patikrinti ir „naujoko” vietą tarp subrandintų šalies prekės ženklų. Labai džiaugiamės įvertinimu ir įspūdinga pergale konkurse. Pasimatysime rudenį – laukia antrasis „Kelio į žvaigždes” sezonas”, – teigė Vilija Želvienė, LNK marketingo direktorė.

„Kūryboje svarbiausias yra procesas, bet įdomiausia – matyti rezultatą. Labai smagu ką nors kurti nuo pat pradžių, ir dar smagiau, kai tai puikiai pavyksta”, – sakė Laurynas Šeškus, LNK kūrybos direktorius.

„Tikslingai vystant prekės ženklą labai svarbi pasirinkta kryptis ir nueito kelio įvertinimas. Mums svarbu dalyvauti šiame konkurse, nes jis suteikia galimybę būti objektyviai ir autoritetingai įvertintiems ne tik vartotojų, bet ir ekspertų tarpe. Džiaugiamės, kad „Švyturys” antrus metus iš eilės varžydamasis su žiniasklaidos atstovu yra pripažįstamas antru stipriausiu nacionaliniu prekės ženklu”, – teigė Renatas Alekna, „Švyturio” produkto vadovas.

Taip pat paskelbti atskirose kategorijose nugalėję prekės ženklai. Geriausiu prekės ženklu Lietuvoje žiniasklaidos kategorijoje tapo „Kelias į žvaigždes”, įvertintas ir kaip geriausias prekės ženklas Lietuvoje. Lietuvos tabako ir alkoholio produkcijos kategorijoje apdovanotas „Švyturys”, taip pat pripažintas antru geriausiu prekės ženklu Lietuvoje. Už novatoriškus rinkodaros sprendimus įvertintas „Sobieski” gavo specialų diplomą.

Geriausiu prekės ženklu Latvijoje pripažintas „Rimi”. Iš viso konkurse dalyvavo 44 prekės ženklai.

„Nuolat augantis bendrovių susidomėjimas konkursu rodo, kad konkurso teikiama nauda yra vertinama. Tikimės, kad tiek laimėtojai, tiek ir visi kiti dalyviai sugebės optimaliai pasinaudoti konkurso siūlomomis galimybėmis ir toliau sėkmingai stiprins savo prekės ženklus”, – sakė konkurso „Baltic Brand Formula 2006” projekto vadovė Marija Kosykh.

Jos teigimu, kompanijos dalyvaudamos su savo prekės ženklais konkurse „Baltic Brand Formula 2006”, siekia vis įvairesnių tikslų. Naujus prekės ženklus norima parodyti, žymiais prekės ženklais siekiama laimėti, o Baltijos šalių kategorijos dalyviai nori palyginti savo filialų rezultatus visose trijose rinkose.

Konkurso „Baltic Brand Formula 2006” nugalėtojai įgis teisę naudoti geriausio prekės ženklo nominaciją reklamoje ir kitoje viešoje komunikacijoje, taip pat ant laimėjusių prekės ženklų pakuočių. Visos bendrovės galės pasinaudoti konkurso metu atliktais tyrimų rezultatais, leisiančiais įvertinti bendrovių rinkodaros strategijų efektyvumą ir pozicijas rinkoje.

2005 metais geriausiu Baltijos šalių prekės ženklu buvo pripažintas „Hansabank”, o geriausiu prekės ženklu Lietuvoje – LNK.

Šių metų konkurse „Baltic Brand Formula” prekės ženklų vertinimą sudarė dvi dalys – sociologinis tyrimas ir ekspertų įvertinimas. Sociologinio tyrimo metu, kuris atliktas kartu su konkurso tyrimų partnere „Spinter tyrimai”, buvo apklausta po tūkstantį žmonių kiekvienoje Baltijos šalyje, įvertinant prekės ženklų žinomumą, vartotojų ištikimybę atskiriems prekės ženklams, konkurse dalyvaujančių prekės ženklų kokybę ir vertę. Lietuvoje ir Latvijoje sudarytos nacionalinės ekspertų komisijos, į kurias įėjo prekės ženklų ekspertai ir didžiausių reklamos agentūrų vadovai, vertino prekės ženklų unikalumą ir atpažįstamumą, tyrė kaip prekės ženklai atitinka vartotojų poreikius. Konkurso laimėtojais buvo paskelbti geriausio bendro įvertinimo sulaukę prekės ženklai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.