Kuro priedai gelbsti ir apgavikus

Barškantį automobilį galima prikelti naujam gyvenimui panaudojus tam tikrus cheminius mišinius.

Tepalo ar kuro priedai vairuotojui gali padėti išvengti automobilio taisymo, o apsukriam pardavėjui turguje – prakišti paskutines dienas gyvenančią transporto priemonę netgi labai atsargiam pirkėjui.

Jokio triukšmo

Variklio darbą gerinančios priemonės yra tepalo ir kuro priedai.

Tepalo priedai pilami kartu su tepalu. Juos naudojant, dingsta triukšmas, atsirandantis dėl nusidėvėjusio variklio.

Anot Mindaugo Petrylos, parduotuvės „Autoaibė“ pardavėjo -konsultanto, laiku pradėjus naudoti tepalo priedus, galima išvengti per daug ankstyvo apsilankymo autoservise.

Tepalo priedas apsauginiu sluoksniu padengia visas besitrinančias detales ir pašalina jų keliamą triukšmą. Taip pat truputį sumažėja kuro sąnaudos, ilgiau tarnauja variklis.

Tepalo priedai labai skiriasi pagal kainą. Vieni kainuoja nuo 10 iki 30 litų. Jų poveikis žymus tik iki pirmojo tepalų keitimo.

Brangesnė chemija tepalams kainuoja nuo 50 iki 200 litų. Kai kurių geriausių tepalo priedų pakanka visam variklio gyvavimo laikui.

Prideda galios

Kuro priedai pilami į benziną ar dyzeliną, gerina variklio darbą, kuro degimą, todėl mažėja kuro sąnaudos. Tokie priedai pagerina degalų kokybę, išvalo kuro sistemą.

Mėgstantys greitį tikisi, kad kuro priedai padidins variklio galingumą. Pasak M. Petrylos, variklio galia padidėja, tačiau nežymiai, ir tai pajusti galima tik tada, kai gerai „paspaudžiama“.

Ir benzino, ir dyzelino priedai kainuoja panašiai, nuo 10 iki 30 litų. Viena dozė skiriama vienam bakui. Jei vartojamas geras kuras, priedo gali pakakti metus. Jei tenkinamasi prastesniu kuru, tada priedus reikėtų pilti kiekvieną kartą pripildant visą degalų baką.

Ir benzininiams, ir dyzeliniams automobiliams kuro priedai yra vienodi. Tik žiemą perkama daugiau dyzelinio kuro priedų, nes reikia saugoti kurą nuo šalčių.

Kosmetika taupiems

Kai kurie vairuotojai skundžiasi, kad nejaučia jokio kuro ar tepalų priedų poveikio. Anot M. Petrylos, jei variklis nusidėvėjęs daugiau nei 50 procentų, jam nebepadės jokie priedai.

Taip pat automobilio kosmetika neveikia, jei nepaisoma instrukcijoje nurodytų kiekių. Jei pilama mažiau, nei reikia – nejaučiamas joks priedų poveikis.

Pasak M. Petrylos, ir kuro, ir tepalų priedų klaipėdiečiai perka gana gausiai. Dauguma priedus perka tada, kai automobilis jau barška, jaučiami nepatogumai.

Tik mažoji dalis pirkėjų, gal 10 – 15 procentų, kuro ar tepalų priedus vartoja profilaktiškai, norėdami ilgiau važinėti be jokių nesklandumų.

Brangiuose tepaluose ar kure yra visų reikalingų medžiagų, saugančių variklį. Taupantys ir naudojantys pigiausią kurą ar tepalus vairuotojai turi bent retkarčiais naudoti autokosmetiką.

Patogu apgavikams

Sunkiausia turguje perkant automobilį sužinoti, ar neturi defektų jo variklis. Jei pardavėjas naudoja kuro priedus, niekaip neįmanoma to sužinoti. Ar variklis „pagerintas“, paaiškėtų tik jį išardžius.

Pirkėjas tiesą apie variklį sužino po pirmojo tepalų keitimo. Tada baigiasi pigių, tirštų kaip medus tepalų priedų poveikis.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.