TEO vartotojams žada naujovių

Kodėl „Lietuvos telekomas” gegužę pakeitė pavadinimą į TEO AB, kuo šis žingsnis bus naudingas vartotojams ir ar dėl to nesikeis įmonės paslaugų kainos – klausiame bendrovės TEO Klaipėdos regiono centro direktoriaus Larijaus Lapinsko.

Kodėl „Lietuvos telekomas” nusprendė pakeisti prekės ženklą į naują – TEO?

Mūsų įmonė jau ne pirmus metus išgyvena pokyčius viduje – siūlome daugiau paslaugų, tapome modernūs, greitai reaguojame į pokyčius rinkoje. Deja, toli gražu ne visi esami ir potencialūs klientai įžvelgia teigiamus pokyčius pro tankų ankstesnių stereotipų mišką. Apklausos liudija, kad dažnas klientas „Lietuvos telekomui” priskyrė stereotipais tapusias asociacijas – senamadiškas, nepatrauklus, nereikalingas. Tenka pripažinti, kad ir senasis pavadinimas bei logotipas darė įspūdį, kad bendrovė labiau orientuota į technologijas, o ne į klientą. Neabejojame, kad pavadinimo keitimas buvo teisingas sprendimas ir visuomenė pagaliau pamatys mus tokius, kokie iš tiesų esame – ambicingi, stiprūs, atidūs, šiuolaikiški, energingi ir kūrybingi savo srities profesionalai.

Kiek keisdami pavadinimą atsižvelgėte į vartotojų poreikius?

Jūsų klausimas labai taiklus, nes iš tiesų pasikeitimai įmonėje su tuo labai susiję. Telekomunikacijų rinka labai greitai vystosi. Didelė konkurencija ir augantys vartotojų poreikiai lemia, kad vartotojams nuolatos turime pasiūlyti naujų paslaugų. Būtent dėl to, pradėję verslą nuo pirmųjų telefono ir telegrafo stočių, taikydamiesi prie vartotojų poreikio pradėjome siūlyti interneto paslaugas ir duomenų perdavimo technologijas. Ilgainiui tapome šiuolaikiška, platų paslaugų spektrą teikiančia telekomunikacijų ir informacinių technologijų bendrove.

Visuomenės apklausos liudija, kad mūsų įmonė tapatinama tik su fiksuoto telefono ryšio paslauga. Tuo tarpu kitos vienodai mums svarbios paslaugos nepelnytai atsidūrė šešėlyje. Po kruopščių tyrimų įmonės valdyba nusprendė pakeisti pavadinimą į TEO. Jis geriausiai atspindi visas teikiamas paslaugas.

Įmonė pakeitė pavadinimą į TEO, ar tai reiškia, kad keisis ir įmonės veikla?

Mūsų bendrovės veiklos pobūdis nesikeis, kaip ir tikslas – išlikti Lietuvos interneto, duomenų perdavimo bei balso telefonijos paslaugų rinkos lyderiu. Be abejo, ateityje teiksime ir daugiau kokybiškų paslaugų: individualiai pritaikomus telekomunikacijų ir informacinių technologijų sprendimus. Dar šiais metais savo vartotojams pasiūlysime ir skaitmeninės televizijos transliaciją.

Visos šios vienodai svarbios veiklos nuo šiol turi savo pavadinimus: VOX – balso telefonijos paslaugos, ZEBRA – interneto paslaugos, GALA – naujos kartos televizijos paslaugos. Taip klientai galės visas mūsų paslaugas gauti geromis sąlygomis iš vieno patikimo šaltinio.

Ar pasikeitimai įmonėje turės įtakos tam, kad gali brangti paslaugos, ar keisis atsiskaitymų už paslaugas tvarka?

Užtikrinu, kad pakeitus pavadinimą nei paslaugų kokybė, nei klientų interesai nenukentės. Paslaugų kaina dėl to tikrai nesikeis. Atsiskaitymo už paslaugas tvarka taip pat nesikeis.

Ar pasikeitimai įmonėje bus naudingi vartotojams?

Neabejojame, kad iš to naudos vartotojai tikrai turės. Pavyzdžiui, verslo klientams aptarnauti TEO turi per 100 verslo klientų vadybininkų, taip pat jau veikia naujas TEO verslo klientų aptarnavimo telefonas 1816, kuriuo 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą teikiama informacija apie bendrovės paslaugas, tarifus, sąskaitas, mokėjimus, priimami užsakymai ir registruojami gedimai. Verslininkams taip pat siūlome profesionalius sprendimus, apimančius balso telefoniją, internetą, duomenų perdavimą ir informacinių technologijų paslaugas, iš vieno šaltinio.

Privatūs klientai taip pat pajus naudą, nes jiems bus pasiūlytos naujos paslaugos. Kaip minėjau, dar šiais metais startuos naujos kartos televizija GALA. Jau dabar interneto vartotojai gali išbandyti naujas ZEBRA interneto galimybes. Plačiajuosčio ryšio vartotojams teikiama daug turinio paslaugų: nemokamos pašto dėžutės, žaidimai, radijo stočių rinkinys. Palankiomis sąlygomis siūlysime duomenų apsaugos „ugniasienės” („firewall”) paslaugas, taip pat vartotojams suteikiame galimybę iškilus poreikiui laikinai pasididinti interneto spartą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.