Net keli automobilių gamintojai šiuo metu rinkai ruošia sportinius savo serijinių modelių variantus. Įdomu ir tai, kad beveik visi jie – „golfo” klasės.
Į fotografų objektyvus pateko aštuntosios kartos „Honda Civic” modelio trejų durelių versija. Nors anksčiau pusiau oficialiai kalbėta apie tai, kad sportinis šio mažylio variantas „Type-R” gaminamas nebebus, dabar laukiama ir jo pasirodymo.
Tiesa, efektingo dizaino sportinis „sivikas” 2 litrų darbo tūrio 200 AG variklį su VTEC sistema paveldėjo iš savo pirmtako, tačiau tai reikalo esmės nekeičia – jis lieka toks pats greitas, ir 100 km/h greitį pasiekia per 6,5 sek.
Manoma, jog ši „Honda” kainuos nuo 24 000 eurų. Beje, dar už 1 000 eurų bus galima užsisakyti panoraminį stogą.
Planuojamas ir dar viena „užtaisyto” „japono” debiutas – sportinė „Mazda3” modelio versija MPS jau beveik paruošta serijinei gamybai. Šiuo metu automobilis bandomas trasoje.
Nuo įprastos modifikacijos MPS skirsis kitokiais bamperiais, sportinio stiliaus slenksčiais, išmetamųjų dujų sistema ir dideliais lengvo lydinio ratlankiais su žemo profilio sportinėmis padangomis.
Po eikliosios „mazdos” antvožu slypės turbininis 2,3 l motoras, tiesa, kiek silpnesnis už 250 „arklių” turintį „Mazda6 MPS” variklį. Skirtingai nuo „šeštuko”, „trečiukas” bus varomas tik priekiniais, o ne visais ratais.
Kompaktinius „sportininkus” ruošia ir europiečiai. „Seat” parengė net dvi hečbeko „Leon” versijas FR – su skirtingais, benzininiu ir dyzeliniu, varikliais. Abi jos pardavimo salonuose pasirodys jau šį birželį.
Benzininė FR „širdis”, ispanų „pasiskolinta” iš „Volkswagen Golf GTI”, galės pasigirti galimybe 100 km/h greitį pasiekti per 7,3 sek. bei važiuoti maksimaliu 229 km/h greičiu.
Turbininis „dyzelis” su savo 170 „arkliais” bus kiek lėtesnis (100 km/h greitis – per 8,2 sek., maksimalus greitis – 214 km/h), tačiau jo kuro sąnaudos bus mažesnės – vis 6 l šimtui kilometrų.
Dar mažesnių automobilių klasėje greičiausiu žada tapti „Opel Corsa OPC”, apie kurį vokiečiai informaciją paskelbė vos prieš kelias dienas.
Iš pradžių manyta, kad šis opelis turės 170 AG motorą, tačiau pasirodžius „Renault Clio Sport” modeliui nuspręsta pakelti kartelę ir naujos kartos „korsą” „apginkluoti” turbininiu benzininiu 1,6 l varikliu su 200 „arklių” – trim daugiau nei prancūzo.
Su šiuo motoru lengvutė mašina „šimtą” pasieks per 6 sekundes. Maksimalus greitis – 240 km/h.
Į šį segmentą veržiasi ir „Peugeot” su 207 RC versija. Jos nuotraukos, pasirodžiusios spaudoje, yra gana neįprastos – per bandymus mašina sugedo, todėl ją teko tempti.
Manoma, kad rugsėjį Paryžiuje debiutuosiantis „prancūzas” turės turbininį benzinu „maitinamą” 2 l 180 AG agregatą. Didžiausias jo greitis – 220 km/h, 100 km/h – per 7,4 sek.