Skundas dėl egzamino

Laikiau egzaminus B kategorijos vairuotojo pažymėjimui įgyti. Pirmąjį – teorijos egzaminą – išlaikiau, o štai praktinio vairavimo egzaminą ir pirmą, ir antrą kartą egzaminuotojas įvertino neigiamai, nors esu tikras, kad pavojingų klaidų važiuodamas maršrutu nepadariau. Į mano pastabą, kad esu vertinamas neobjektyviai, buvo atsakyta: „Galite rašyti apeliaciją”. Kokia egzaminuotojo sprendimo apskundimo tvarka, kur kreiptis, kad įvertinimas būtų peržiūrėtas?

Valstybės įmonėje „Regitra”, kuriai pavesta egzaminuoti asmenis, norinčius įgyti teisę vairuoti transporto priemones (arba atgauti šią teisę, jei ji buvo atimta) yra nustatyta egzaminų įvertinimo apeliacijų nagrinėjimo tvarka.

Apeliacija

Praktinio vairavimo egzamino metu egzaminuotojas pildo egzamino protokolą, jame pateikia informaciją apie egzaminuojamojo sugebėjimą atlikti tam tikrus su eismu susijusius veiksmus, nurodo, ar jie buvo atlikti gerai, ar nesėkmingai. Bet kuri vertinta egzaminuojamojo klaida protokole turi būti išaiškinta raštu, taikant konkrečios klaidos vertinimo kriterijų apibrėžimus. Egzaminui pasibaigus egzaminuotojas raštu išdėsto aiškiai suformuluotą ir dalykiškai pagrįstą egzaminuojamojo veiksmų vairuojant įvertinimą, praktinio egzamino rezultatas („Išlaikytas”, „Neišlaikytas”, „Nutrauktas”) įrašomas į atitinkamą protokolo skiltį. Apie tai jis egzaminuojamąjį informuoja žodžiu, o jam pageidaujant – raštu.

Reglamentas

Jei kandidatas į vairuotojus nesutinka su egzaminuotojo praktinio egzamino įvertinimu, jis turi teisę ne vėliau kaip per tris darbo dienas po egzamino pats kreiptis į valstybės įmonės „Regitra” generalinį direktorių ir pateikti motyvuotą apeliaciją, kodėl nesutinka su praktinio egzamino vertinimu, kokius veiksmus (jo manymu) egzaminuotojas įvertino neteisingai ir ko pareiškėjas pageidauja. Apeliacija siunčiama adresu: Liepkalnio 97, 02121 Vilnius.

Gavus apeliaciją generalinio direktoriaus įsakymu iš įmonės specialistų sudaroma apeliacinė komisija. Ji ne vėliau kaip per 10 dienų nuo apeliacijos gavimo per savo posėdį išnagrinėja nurodytus faktus, surenka papildomą medžiagą (apklausia egzaminuotoją, kitus apeliacijoje minimus su egzamino priėmimu susijusius darbuotojus) ir balsų dauguma priima sprendimą.

Galimi keli sprendimų variantai – apeliacija atmetama kaip nepagrįsta, apeliacija patenkinama, apeliacija patenkinama iš dalies, ankstesnis egzaminas neįskaitytas, bet kilus abejonėms leidžiama laikyti egzaminą iš naujo, už jį nemokant arba mokant tik už jo dalį.

Tais atvejais, kai praktinis egzaminas buvo nutrauktas, jis būtinai perlaikomas, net tais atvejais, kai apeliacija tenkinama, kadangi praktinio egzamino metu būtina nuvažiuoti nustatytą maršrutą per tam tikrą laiką. Egzamine nedalyvavusių asmenų apeliacijų apeliacinė komisija nenagrinėja.

Apie apeliacinės komisijos priimtą sprendimą pareiškėjas bei tas įmonės filialas, kuriame buvo laikomas praktinio vairavimo egzaminas, informuojami raštu.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , .

1 atsiliepimas į "Skundas dėl egzamino"

  1. geras

    „… teigė, kad Lietuva turi parengusi gripo pandemijos prevencijos planą, tačiau jis nėra konkretus.” Jei nėra konkretus, tai ar galima tai pavadinti planu?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.