TEO ženklas – nukopijuotas?

Bendrovės TEO naujasis prekės ženklas primena pasaulinio koncerno „NextiraOne” prekės ženklą. Bendrovė tai pripažįsta, tačiau tvirtina, kad panašumas – atsitiktinis.

TEO, kuri anksčiau vadinosi „Lietuvos telekomas”, prekės ženklą bei bendrovės produktų ženklus kūrė reklamos agentūra „DDB Lietuva”, rašo dienraštis L.T.

TEO logotipą pagyvina grafinis elementas, primenantis telekomunikacijų koncerno „NextiraOne” prekės ženklą – devyni taškai logotipo dešiniajame viršutiniame kampe išdėstyti panašiai pakreiptoje plokštumoje. Tik TEO logotipe devintą tašką pakeičia pavadinimo raidė „o”.

Užsienio koncerno logotipe taip pat išsiskiria trys rusvos raidės „One”. Trys rusvos raidės „teo” yra ir TEO ženkle.

Panašumai atsitiktiniai? TEO atstovas Rosvaldas Gorbačiovas sakė, kad nors panašumų tarp TEO ir „NextiraOne” ženklų ir yra – jie atsitiktiniai.

„Panašumo tarp ženklų gal ir yra, bet nemanau, kad panašumas didelis. Norime užtikrinti, kad kurdami naująjį prekės ženklą idėjų sėmėmės nesižvalgydami į kitus”, – nurodė atstovas. Pasak jo, TEO ženklas yra autorinis darbas, turintis individualų dizainą, spalvinę gamą. „Todėl sąsajų su kokiu nors kitu ženklu ieškoti nereikėtų”, – kalbėjo R. Gorbačiovas.

Tuo tarpu „DDB Lietuvos” vadovas Mikas Feigelovičius tvirtino jokio panašumo nematantis.

„Ne, mano nuomone, TEO logotipas nėra panašus į „NextiraOne” logotipą”, – L.T. elektroniniu paštu atsakė jis.

Telekomunikacijų koncernas „NextiraOne” teikia paslaugas tik verslo įmonėms 16 Europos ir Amerikos šalių, tarp jų – Lenkijoje. Pernai jo apyvarta viršijo milijardą eurų (3,5 milijardo litų). Jei „NextiraOne” nuspręstų, kad TEO prekės ženklas yra pernelyg panašus į jos ir gali klaidinti vartotojus, – ji gali reikalauti, kad ženklas nebūtų naudojamas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.