Naujoji „Hyundai Elantra” – pirmoji pažintis

Balandžio 13 d. Niujorke (JAV) duris atvėrusioje tarptautinėje automobilių parodoje didžiausia P. Korėjos automobilių gamintoja „Hyundai Motor Co.” žurnalistams ir parodos lankytojams pirmą kartą pristatė naujos kartos „Hyundai” modelį „Elantra”. Naujoji „Elantra” tapo platesnė nei ankstesnis modelis, pailgėjo automobilio ratų bazė, tačiau sumažintas bendras kėbulo ilgis. Automobilio aukštį padidinus 6 cm „Elantra” salone juntamai padaugėjo laisvos erdvės. Išraiškingos šoninės modelio kėbulo linijos, chromuoti priekinių radiatoriaus grotelių bei priekinių žibintų apvadai sukuria iškirtinai stilingo automobilio įspūdį.

Iš savo klasės varžovų naujoji „Elantra” išsiskirs turtinga bazine vidaus komforto įranga. Patrauklų akiai kontrastą formuojanti dvispalvė salono apdaila kartu su metalo imitacijos detalėmis ne mažiau prisideda prie puikaus pirmojo automobilio įspūdžio. Naujiena šiam modeliui – tempostato bei automobilio garso sistemos reguliavimas vairaratyje integruotų valdiklių pagalba. Greta kitų detalių, padidinančių modelio komfortą, standartinės įrangos sąraše įtrauktas salono oro filtras, pažangi priekinio stiklo valymo sistema, tiek vairuotojo, tiek priekyje sėdinčio keleivio atvarte nuo saulės integruoti veidrodėliai, kiti įrangos elementai.
„Elantra” automobilyje pagerintos saugumo charakteristikos. Jau ankstesnis modelis EURO NCAP šoninio ir priekinio smūgio testų metu buvo įvertintas aukščiausiai – 5 žvaigždutėmis. Geresnės komplektacijos naujojoje „Elantra” montuojamos 6 saugos oro pagalvės – 2 priekinės, 2 šoninės vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui, o taip pat dvi šoninės saugos oro užuolaidos, apsaugančios tiek priekyje, tiek gale sėdinčius automobilio keleivius. Visoms sėdimoms vietoms pritaikyti tritaškiai saugos diržai bei reguliuojamos atramos galvai. Galinėse sėdynėse įdiegta LATCH sistema, suteikianti galimybę patikimai pritvirtinti vaikiškas kėdutes.
Automobilio stabdžių sistemą sudaro priekiniai ir galiniai diskiniai stabdžiai su 4 stabdžių antiblokavimo sistemos ABS davikliais bei stabdymo galios paskirstymo sistema (EBD). Diskiniai visų ratų stabdžiai – viena svarbesnių naujienų šiame segmente, nes dar nemažam skaičiui to paties segmento varžovų galiniams ratams montuojami būgniniai stabdžiai. „Elantra” kėbulas sukonstruotas taip, kad avarijos metu efektyviai absorbuotų ir paskirstytų smūgio energiją, sustiprinta priekinės kėbulo dalies konstrukcija apsaugo nuo sužeidimo pavojaus priekyje sėdinčius keleivius. Bendras modelio kėbulo tvirtumas lyginant su ankstesniu modeliu padidintas 49%.
Nuo šiol „Elantra” komplektuojama su dviem benzininiais ir vienu dyzeliniu varikliais, tvirtinamais ant specialių amortizatorinių pagalvių, pastebimai sumažinančių variklių keliamą vibraciją bei triukšmą. Visas 1,6 l darbinio tūrio variklio GAMMA blokas – aliumininis. 122 AG jėgos agregatas išvysto maksimalų 150 Nm sukimo momentą, esant 4200 aps./min. Jame įdiegta pažangi kintamo vožtuvų atidarymo fazių sistema CVVT. 2,0 l (143 AG) darbinio tūrio variklyje BETA taip pat įdiegta CVVT sistema. Maksimalus jėgos agregato sukimo momentas 190 Nm, esant 4600 aps./min. Patobulintas „U” serijos dyzelinis variklis pasiekia 115 AG bei 260 Nm sukimo momentą, esant 1900 – 2750 aps./min.
Bazinė modelio versija komplektuojama su 5 laipsnių mechanine transmisija. Už papildomą kainą galima įsigyti elektronikos valdomą 4 laipsnių automatinę transmisiją. Moderni vairo sistema su elektroniniu stiprintuvu, priklausančiu nuo automobilio variklio apsukų, leidžia „Elantra” geriau jausti kelią skirtingai nei tai buvo ankstesniame modelyje. Priekinė „McPherson” tipo pakaba su cilindrinėmis spyruoklėmis, dujiniais amortizatoriais ir daugiasvirtė galinė pakaba suteikia automobiliui važiavimo tolygumą ir lengvą valdymą. 23 mm diametro priekinis bei 5 mm iki 17 mm diametro padidėjęs galinis stabilizatorius neleidžia automobiliui stipriai pasvirti greitai įvažiuojant į posūkius bei padeda numatyti automobilio elgseną ekstremaliomis situacijomis. Geresniam stabdymo efektyvumui didelę įtaką turi padidinti 275 mm diametro priekinis bei 262 mm diametro galinis stabdžių diskai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.