Tradiciniame renginyje „Kaunas 2006” žada dalyvauti 124 Lietuvos ir užsienio bendrovės
Kitą savaitę Futbolo manieže duris atvers jau šeštoji paroda „Kaunas 2006”. Šiemetinė jos tema: investicijos – kelias į pažangą ir sėkmės pavydžiai.
„Šis renginys kasmet sulaukia vis didesnio pripažinimo. Jis jau įtrauktas į nacionalinius parodų katalogus ir laikomas vienu didžiausių regioninių tokio pobūdžio renginių. Šiemet temą pasirinkome po diskusijų su politikais. Parodoje daugiausiai dėmesio skirsime investicinei aplinkai”, – teigė Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinis direktorius Vytautas Šileikis.
Savivaldybė neketina būti stebėtoja
Šiemet parodoje pareiškė norą dalyvauti 124 bendrovės iš Lietuvos, Danijos, Kaliningrado ir Estijos. Kauno miesto įmonės sudaro daugiau nei 86 procentus dalyvių.
Pasak Miesto plėtros departamento direktoriaus Povilo Kuprio, parodoje Savivaldybė pristatys ne tik jau parengtus investicinius projektus, bet ir aktualius verslininkams rengiamus miesto Tarybos sprendimo projektus: aukštybinių pastatų ir prekybos centrų išsidėstymo schemas. „Taip pat žadame parodos lankytojams pristatyti architekto Eugenijaus Miliūno ir prancūzų parengtas sporto rūmų vizijas. Tikimės, kad šiame renginyje pavyks surengti ir savotišką mini referendumą dėl Kauno pilies panaudojimo galimybių”, – sakė P.Kuprys.
Dominuoja statybos verslas
Daugiausiai parodos „Kaunas 2006” dalyvių atstovaus statybos verslui – 10 procentų. Turizmo, švietimo ir mokymo įstaigų bei reklamos paslaugų sričiai atstovaus po 6 procentus. Kitos veiklos sritys parodoje bus atstovaujamos gana tolygiai.
Paroda vyks gegužės 11-13 dienomis. Jų metu bus surengti du forumai ir net keletas seminarų. Pirmąją parodos dieną vyks forumas „Investicijos ir verslas Kauno regione: sąlygos ir galimybės”. Ši diskusija bus verčiama ir į anglų kalbą.
Antrąją dieną planuojama daugiau dėmesio skirti mokslui, studijoms ir verslui. Forumas pavadintas „Strateginė partnerystė ilgalaikei plėtrai. Paskutinė parodos diena skirta įvairiems seminarams – apie daugiabučių atnaujinimo galimybes, gyvybės draudimą, turizmo plėtrą.
Pasak Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų gen. direktoriaus pavaduotojos Daivos Vyšniauskienės, parodos lankytojai galės išgirsti net 11 įvairių organizacijų konsultantų patarimus. Šiemet ypatingas dėmesys skirtas su nekilnojamuoju turtu, statyba, projektavimu, architektūra ir dizainu susijusioms konsultacijoms.
Firmos užsisakė didesnius stendus
Tradicinei parodai „Kaunas 2006” iš miesto biudžeto skirta 200 tūkstančių litų.
„Savivaldybė šį renginį remia jau šeštus metus. Už šią paramą Kaune veikiančioms bendrovėms nemokamai skiriame 6 kvadratinius metrus stendams įsirengti. Manau, kad tai reikšminga parama smulkiajam ir vidutiniam verslui. Mažos įmonės neturi galimybės dalyvauti ne tik tarptautinėse, bet ir Lietuvoje vykstančiose parodose”, – teigė V.Šileikis.
Parodos rengėjai pastebėjo, kad anksčiau nemaža dalis parodos dalyvių apsiribodavo nemokamai skiriamu plotu. Tuo tarpu šiemet dauguma verslininkų nusprendė parodai skirti papildomų lėšų ir įsirengti didesnius stendus.
„Po kiekvienos parodos atliekame apklausas. Iki šiol sulaukėme vos kelių ypač neigiamų įvertinimų. Net 70 procentų renginio dalyvių teigė, kad paroda liko patenkinti, o 30 procentų užsiminė apie galimybę kai kuriuos dalykus tobulinti. Šiemet į šias pastabas pasistengėme atsižvelgti”, – teigė Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų gen. direktorius.
Kaip ir pernai, šiemet „Kaunas 2006” parodoje lankytojai galės apsilankyti nemokamai.