Pirkėjas – nustatomas

Pirkėjui pametus avansinio mokėjimo dokumentus, dar galima įrodyti, kad jis tikrai už prekę paliko pinigų.

Pirkimo duomenys lieka parduotuvės kontrolinėje kasos juostoje.

Jei atsiskaitoma išrašant avanso kvitelį, vienas egzempliorius visada lieka parduotuvėje. Jis taip pat tampa pirkimą įrodančiu dokumentu.

Tačiau viskas priklauso nuo pardavėjo geranoriškumo.

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėjos Raimondos Bučinskienės teigimu, pametus avanso mokėjimo ar kitus pirkimo dokumentus, prarandamos visos pirkėjo garantijos.

Tokiais atvejais pardavėjai turi teisę netenkinti pirkėjo pageidavimų pakeisti prekę, grąžinti pinigus ar bandyti įrodyti, kad jis sumokėjo avansą.

Jei parduotuvė saugo savo gerą vardą, tai darbuotojai visada stengiasi padėti pirkėjams.

Vienos baldų parduotuvės vedėjo Antano Pupšio teigimu, svarbiausia, kad avanso čekį pametęs pirkėjas kreiptųsi kuo greičiau.

„Nors paprastai pardavėjai prisimena savo pirkėjus. Juk ne maisto produktus perka“, – juokavo pašnekovas.

Buitinės technikos prekybos centro „Elektromarkt“ Klaipėdos filialo direktorės Raimondos Vaitkienės pasakojimu, ne sykį buvo, kai nepasibaigus prekės garantijai pirkėjas norėjo ją remontuoti, tačiau buvo pametęs garantijos dokumentus.

„Pirkėjas turėtų prisiminti datą, kada pirko tą daiktą, kad galėtume patikrinti savo kasos kontrolinėje juostoje. Taip pat reikalingas prekės serijinis numeris.

Turime nustatyti, jog iš tikrųjų tas žmogus įsigijo šią prekę, nes pasitaiko piktnaudžiavimų“, – aiškino R.Vaitkienė.

Prekės pirkimo, garantijos dokumentus pametęs ir norintis ją pakeisti ar suremontuoti žmogus pirmiausia turi kreiptis į parduotuvę.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.