„Aprangos” konkurentės „Baltika Lietuvos” pardavimai šiemet didėjo 32,5 proc.

Tarptautinei grupei „Baltika Group” Lietuvoje priklausančios drabužių prekybos bendrovės „Baltika Lietuva” mažmeninio tinklo apyvarta pirmąjį šių metų ketvirtį buvo 9,02 mln. litų – 32,5 proc. didesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu (6,81 mln. litų).

Vien kovą parduota produkcijos už 3,03 mln. litų, arba 35,3 proc. daugiau nei pernai kovą (2,24 mln. litų), pranešė „Baltika Lietuva”, valdanti prekės ženklus „Baltman”, „Monton” ir „Mosaic”.

Labiausiai bendrovės apyvartą augino atnaujintas „Mosaic” parduotuvių tinklas, anksčiau rinkoje veikęs pavadinimu „CHR/Evermen”.

Pasak „Baltika Lietuvos” direktorės Dainos Daubarės, „Mosaic” parduotuvėse apyvarta vien per kovą išaugo 76 proc., o per ketvirtį – 54 procentais.

Lietuvoje šiuo metu veikia 9 „Mosaic” parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose. Be to, „Baltika Lietuvai” Lietuvoje priklauso 9 „Monton” ir 4 „Baltman” parduotuvės bei 1 Išparduotuvė.

„Baltika Lietuvos” mažmeninio tinklo apyvarta pernai sudarė 33,98 mln. litų – 23 proc. daugiau nei 2004 metais, kai tinklo apyvarta siekė 27,62 mln. litų.

„Baltika Group” yra viena didžiausių mažmeninės drabužių prekybos kompanijų Baltijos šalyse, valdanti 90 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Ukrainoje ir Rusijoje. „Baltika Group” pardavimai be PVM pirmąjį 2006 metų ketvirtį buvo 185,3 mln. Estijos kronų (40,89 mln. litų).

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.