„Deutsche Post World Net” paskelbė pasaulinę kokybės iniciatyvą

„Deutsche Post World Net” grupė, kuriai priklauso pasaulinė skubaus gabenimo ir logistikos lyderė DHL, paskelbė atnaujinanti grupės korporacinę strategiją ir pradedanti įgyvendinti ilgalaikę programą „Pirmasis pasirinkimas” („First Choice”). „Deutsche Post World Net” tikisi, kad naujosios kokybės iniciatyvos dėka, grupės ikimokestinis pelnas iki 2009 metų padidės daugiau kaip 1 mlrd. eurų ir sieks mažiausiai 5 milijardus eurų.
Programa „Pirmasis pasirinkimas” inicijuojama siekiant skirti dar didesnį dėmesį grupės klientams, pagerinti kompanijos teikiamų produktų ir paslaugų kokybę. Ambicingos strategijos tikslas – sustiprinant pirmaujančias grupės pozicijas pasaulinėje logistikos rinkoje. Kartu „Deutsche Post World Net” siekia tapti pirmuoju pasirinkimu tarptautinėje rinkoje – tiek tarp esamų ir potencialių vadovų bei darbuotojų, tiek tarp investuoti apsprendusių akcininkų.
„Šiuo metu joks kitas logistikos paslaugų teikėjas neužima tokių stiprių pozicijų pasaulinėje rinkoje. Įsigiję „Exel” tapome didžiausia logistikos kompanija pasaulyje. Kita vertus, verslo sėkmę lemia ne vien tik kompanijos dydis. Svarbiausia – klientų pasitenkinimas mūsų darbo kokybe. Pradėję įgyvendinti programą „Pirmasis pasirinkimas”, atverčiame naują mūsų kompanijos istorijos puslapį. Tai reiškia, kad nuo šiol ne tik toliau gerinsime grupės finansinius rezultatus, bet ir dėsime visas pastangas, kad taptume geriausiais pasaulyje savo teikiamų paslaugų kokybe”, – sakė „Deutsche Post World Net” valdybos pirmininkas Klausas Zumwinkelis.
Programa „Pirmasis pasirinkimas” šiais metais startuos pirmosiose šešiuose-aštuoniose šalyse, o nuo 2007 metų bus įgyvendinama pasauliniu mastu. Programa susideda iš vidutinės trukmės priemonių paketo, skirto patenkinti klientų lūkesčius visuose kompanijos veiklos segmentuose. Ji prasidės eile projektų, skirtų pagerinti komunikaciją su klientais, optimaliau reaguojant į galimus nusiskundimus, o taip pat patobulinti siuntų surinkimo, gabenimo ir pristatymo procesus.
Programa „Pirmasis pasirinkimas” pratęsė pridėtinę vertę kuriančią programą STAR, skirtą vidinės sinergijos didinimui ir veiklos kaštų mažinimui. STAR programos efektyvumas viršijo lūkesčius – iki 2005 metų pabaigos jos dėka grupė papildomai uždirbo 1,44 mlrd. eurų pelno.
Pirminiame etape prie projekto dirbs apie 50 tūkst. kompanijos vadovaujančių darbuotojų. Jų užduotis bus atrinkti ir ištobulinti individualias darbuotojų iniciatyvas. Projekto rezultatai bus fiksuojami naudojant taškų sistemą, į kurią bus atsižvelgta vertinant darbuotojų indėlį ir taikant skatinimo programas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.