Skandalingų istorijų šleifas Stasiui Dailydkai netrukdo vadovauti vienai didžiausių ir pelningiausių valstybės įmonių, gaunančiai Europos Sąjungos milijonus.
Jeigu per savo darbo karjerą įsipainiojote į keletą skandalingų istorijų – ne bėda. Privačioje bendrovėje tarnybos gal ir negausite, bet valstybės įmonėje – visada, rašoma dienraštyje L.T.
Praėjusią savaitę iš savo posto pasitraukė „Lietuvos geležinkelių” (LG) vadovas Jonas Biržiškis. LG vadovas buvo įsipainiojęs į skandalą, kai įmonės skelbtą konkursą laimėjo su jo žentu Rolandu Ragaišiu siejamos bendrovės.
Pranešta, kad naujas įmonės vadovas bus šios kompanijos skyriaus vadovas S.Dailydka. Toks paskyrimas leidžia prabilti apie įsigalėjusį kelininkų klaną, mat S.Dailydka yra senas J.Biržiškio bendražygis.
Jie kartu dirbo Susisiekimo ministerijoje, kuriai vadovavo J.Biržiškis. Kiek vėliau jis S.Dailydką paskyrė aviakompanijos „Lietuvos avialinijos” (LAL) generaliniu direktoriumi. Vadovaudamas šiai bendrovei S.Dailydka pagarsėjo skandalingose istorijose, kurios buvo atsidūrusios teisėsaugos institucijų akiratyje.
Jo „kraityje” – skandalingas lėktuvo „Jet Star” pirkimas, kurį tyrė net laikinoji parlamento tyrimo komisija ir nustatė, kad lėktuvas buvo pirktas be konkurso, o per pusantrų eksploatavimo metų dėl jo patirti 2 milijonai litų nuostolių. Kol LAL kaupė skolų bagažą, vadovas leido pirkti naujus automobilius ir remontuoti patalpas. Generalinė prokuratūra buvo pradėjusi tirti, kodėl neteisėtai buvo įrašinėjami kai kurių darbuotojų pokalbiai.