„Deutsche Post World Net” grupės pelnas pernai išaugo ketvirtadaliu

„Deutsche Post World Net” grupė, kuriai priklauso pasaulinė skubaus gabenimo ir logistikos lyderė DHL, pernai iš viso uždirbo 3,76 mlrd. eurų ikimokestinio pelno, arba 25,1 proc. daugiau nei 2004 metais. „Deutsche Post World Net” pajamos, neskaitant „Exel”, 2005 metais išaugo 3,3 proc. ir sudarė 44,6 mlrd. eurų. Prognozuojama, kad 2006 metais grupės apyvarta viršys 60 mlrd. eurų.
„Akivaizdu, kad kelių pastarųjų metų grupės korporacinė strategija pasiteisino. Mūsų konkurencinį pranašumą lėmė sparti pernai įsigytos logistikos kompanijos „Exel” integracija grupės viduje bei išaugę pardavimai. Matydamas šiuos rezultatus, esu visiškai užtikrintas kompanijos ateitimi”, – sakė „Deutsche Post World Net” valdybos pirmininkas Klausas Zumwinkelis.
Siekdama dar labiau sustiprinti pirmaujančias grupės pozicijas pasaulinėje logistikos rinkoje, „Deutsche Post World Net” paskelbė atnaujinanti grupės korporacinę strategiją ir pradedanti įgyvendinti globalinę paslaugų kokybės gerinimo programą „Pirmasis pasirinkimas” („First Choice”). Programa inicijuojama siekiant skirti dar didesnį dėmesį grupės klientams, pagerinti kompanijos teikiamų produktų ir paslaugų kokybę. Kartu „Deutsche Post World Net” siekia tapti pirmuoju pasirinkimu tarptautinėje rinkoje – tiek tarp esamų ir potencialių vadovų bei darbuotojų, tiek tarp investuoti apsprendusių akcininkų.
„Šiuo metu joks kitas logistikos paslaugų teikėjas neužima tokių stiprių pozicijų pasaulinėje rinkoje. Įsigiję „Exel” tapome didžiausia logistikos kompanija pasaulyje. Kita vertus, verslo sėkmę lemia ne vien tik kompanijos dydis. Svarbiausia – klientų pasitenkinimas mūsų darbo kokybe. Pradėję įgyvendinti programą „Pirmasis pasirinkimas”, atverčiame naują mūsų kompanijos istorijos puslapį. Tai reiškia, kad nuo šiol ne tik toliau gerinsime grupės finansinius rezultatus, bet ir dėsime visas pastangas, kad taptume geriausiais pasaulyje savo teikiamų paslaugų kokybe”, – pabrėžė Klausas Zumwinkelis.
„Deutsche Post World Net” tikisi, kad naujosios kokybės iniciatyvos dėka, grupės ikimokestinis pelnas iki 2009 metų padidės iki mažiausiai 5 milijardų eurų. Programa „Pirmasis pasirinkimas” pratęs pridėtinę vertę kuriančią programą STAR, skirtą vidinės sinergijos didinimui ir veiklos kaštų mažinimui. STAR programos efektyvumas viršijo lūkesčius – iki 2005 metų pabaigos jos dėka grupė papildomai uždirbo 1,44 mlrd. eurų pelno.
„Deutsche Post World Net” grupę sudaro keturi korporaciniai padaliniai, kuriuos pasaulinėje rinkoje atstovauja trys bendrovės – „Deutsche Post” (pašto padalinys), DHL (skubių siuntų padalinys bei logistikos padalinys) ir „Postbank” (finansinių paslaugų padalinys). Skelbiama, kad pernai visi keturi grupės padaliniai dirbo pelningai.
„Deutsche Post World Net” tikisi pratęsti sėkmingą veiklą ir šiemet. Planuojama, kad 2006 metais grupės apyvarta viršys 60 mlrd. eurų, o ikimokestinis pelnas sieks mažiausiai 3,7 mlrd. eurų. Skelbiama, kad pardavimų ir pelno rodikliai augs visuose grupės padaliniuose. Didžiausio augimo tikimasi logistikos ir finansinių paslaugų padaliniuose, kuriuos ženkliai sustiprino pernai įsigytos kompanijos – atitinkamai „Exel” ir „BHW Holding AG”. Grupės rezultatai prognozuojami jau įvertinus minėtų kompanijų vidinės integracijos kaštus.
2006 m. gegužės 10 d. vyksiančio metinio akcininkų susirinkimo metu, „Deutsche Post World Net” valdyba siūlys akcininkams išmokėti didesnius nei pernai dividendus – po 70 eurocentų už akciją. Siekiant, kad akcininkai gautų tiesioginės naudos iš nuoseklios kompanijos verslo plėtros ir gerų finansinių rezultatų, grupė ir ateityje planuoja tęsti dabartinę dividendų mokėjimo politiką.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.