Būdamas pirmaujančiu automobilių gamintoju AUDI AG siekia pergalės legendiniame 24 valandų Le Mans’e su dyzeliniu sportiniu automobiliu. Kitas svarbus šio ambicingo projekto akcentas yra šeštadienis, kovo 18 d., kai Audi su pora R10 sportinių prototipų varžysis 12-os valandų lenktynėse Sebringe (Floridos valstija, JAV).
Klasikinės ilgos distancijos lenktynės rengiamos nuo 1952-ųjų. Tai yra svarbiausios sportinių automobilių lenktynės JAV, amerikietiškos Le Mans serijos (ALMS) atidarymo lenktynės ir, o tai dar svarbiau „Audi Sport”, galutinė 24 valandų Le Mans repeticija birželio 17-18 d: Sebring trasa, anksčiau buvęs aerodromas, yra laikoma ypač reiklia tiek žmonėms, tiek mašinoms ir, turint omenyje Le Mans, buvo puikus išbandymas per sėkmingus R8 projekto metus. Kaip parodė praktika, Sebring egzaminą išlaikiusi technologija veikia ir dvigubai ilgesnio atstumo greitesnėse lenktynėse Le Mans’e. Pagrindinė to priežastis yra duobėta amerikietiškoji trasa bei Floridoje dominuojantis karštas ir drėgnas oras taip pat pateikia varikliams maksimalų išbandymą.
„Audi Sport” po naujojo R10 išbandymų du kartus Sebringe sausio pabaigoje ir vasario pradžioje aptiko keletą problemų, kurias jau pašalino. Didelio potencialo ekipos susidedančios iš Franko Biela’os/Emanuele’ės Pirro/Marco Wernerio ir Dindo Capello/Tomo Kristenseno/Allano McNisho Sebringe vairuoja du „Audi Sport North America R10” prototipus. Išskyrus Tomą Kristenseną, kiekvienas „Audi” vairuotojas jau išbandė R10. Le Mans rekordininkas turės pakankamai galimybių susipažinti su dyzelinio sportinio automobilio ypatybėmis prieš lenktynes vyksiančių išbandymų metu.
„Audi R10” yra varomas V12 TDI varikliu, išvystančiu beveik 650 AG ir daugiau nei 1100 Niutono metrų sukimo momentą. Jis seka įkandin „Audi R8”, kuris yra sėkmingiausias kada nors buvęs Le Mans prototipas, iki šios dienos laimėjęs 61 pergalę iš 77 lenktynių.
Nuo 2000-ųjų, su R8 „Audi” šešis kartus iš eilės laimėjo 12-os valandų lenktynes. Taigi R8 yra pats sėkmingiausias sportinis automobilis kada nors varžęsis šiose lenktynėse. Du „Audi” gamyklos vairuotojai Frankas Biela ir Tomas Kristensenas kovo 18-ąją taip pat galėtų perrašyti Sebringo istoriją – abu čia jau laimėjo po tris kartus. Vienas iš jų galėtų tapti pirmuoju istorijoje lenktynininku laimėjusiu keturis kartus.
„Audi” komandos Sebring savaitė prasidėjo sekmadienį, kovo 12-ąją, naujųjų R10 prototipų techniniu patikrinimu. Automobilius galima pamatyti trasoje nuo pirmadienio. Registracija numatyta ketvirtadienį; lenktynės prasideda šeštadienį, kovo 18-ąją 10.43 val. ryto vietos laiku (17.43 val. Lietuvos laiku) ir baigiasi po dvylikos valandų, sutemus. 22.43 val. po pietų bus aišku, ar R10 išlaikė savo pirmąjį kandų išbandymą.