Britų sociologai nustatė, kad moterys apsipirkimą laiko visuomenine veikla ir joms patinka, kai gali rinktis daiktus iš lentynų. Pirkimas internete moterų, priešingai nei vyrų, „nejaudina”. Anot britų tyrinėtojų internete apsiperka triskart mažiau moterų negu vyrų. Glazgo „Caledonia” universiteto psichologė Sintija Makvei dienraščiui „Sunday Telegraph” pripažino: „Stereotipai pasitvirtina – vyrai nekenčia lakstyti po parduotuves, todėl kai jiems ko prireikia, jie verčiau sėda prie interneto ir įsigyja tai „online”. Jiems nereikia to paliesti, pakanka pamatyti paveikslėlį ir po to laukti pristatant į namus”.
„Moterims priešingai, prekę reikia jausti rankoje. Pasipirkimas joms yra visuomeninė veikla. Jos mėgsta tai daryti su draugėmis, pasitarti pirkdamos, dažnai tuo pačiu ir papietauja, pasidžiaugdamos naujais daiktais”, paaiškino psichologė skirtumą tarp perkančių vyrų ir moterų.
Tyrime, surengtame bendrovės „Affinity Planet”, dalyvavo apie tris tūkstančius pirkėjų. 36 moterys ir 20 procentų vyrų prisipažino, kad interneto krautuvėse perka tik daiktus, anksčiau nužiūrėtus realiose parduotuvėse.