Vasarą startuos naujos „Audi RS 4” versijos „Avant” ir „Cabriolet”

Jau nuo šios vasaros „Audi” rinkai pasiūlys dvi naujas sportinio modelio „Audi RS 4” versijas – „Avant” ir keturių vietų „Cabriolet”. Šios versijos apjungia sportinio automobilio charakteristikas su svarbiausiais kasdienio vairavimo privalumais. 2005-ųjų pabaigoje į rinką buvo sėkmingai įvestas „Audi RS 4” sedano modelis, o vasarą pasirodysiančios dvi naujos versijos suformuos pilnavertę šio modelio „Audi” automobilių pasiūlą.

Rinkoje „Audi RS 4” vertinamas dėl kelių išskirtinių savybių, pirmiausia – dėl 420 AG galingumo V8 variklio, kur gamintojai pirmą kartą sujungė tiesioginį benzino įpurškimą su sparčia variklio eiga, o variklio sūkiai siekia 8,250 apm. Kitas išskirtinis modelio bruožas yra važiuoklė su naujausios kartos „quattro” nuolat keturiais varomaisiais ratais ir dinamiško važiavimo pavara.

Griežtai laikydamiesi svorio mažinimo režimo, lygiavertį sportiškumą „Audi” užtikrino ir RS 4 „Cabriolet” bei „Avant” versijose.

„Audi RS 4 Avant”

Sportines automobilio charakteristikas ir praktiškas „Avant” savybes vienijantį „Audi RS 4 Avant” gamintojai vadina naujuoju top modeliu. Šis modelis į pasiūlą įtrauktas įvertinus įspūdingus pirmos kartos ‘Audi RS 4 Avant” pardavimus.

Naująjį „Audi RS 4 Avant” nuo standartinio A4 modelio ryškiausiai atskiria vienarėmis radiatorius su rombo formos grotelėmis, papildomos orlaidės priekyje, specialiai RS 4 sukurti lieti ratlankiai, platėjančios ratų arkos, taip pat platėjantys slenksčiai ir prie slenksčių priderinta pažeminta durų apdaila. Galinės dalies apdailos akcentai – du dideli, ovaliniai išmetamieji vamzdžiai ir subtilus, bet efektyvus stogo spoileris yra ypač funkcionalūs. „Audi RS 4 Avant” važiuoklės aukštis yra 30 milimetrų žemesnis nei standartinio A4, to pavyko pasiekti praplatinus abiejų ašių taką. Dėl šių pakeitimų automobilis tapo ne tik stabilesnis kelyje, bet ir geriau valdomas.

„Audi RS 4 Cabriolet”

„Audi RS 4 Cabriolet” pasižymi ypatinga jėga. Rombo formos vienarėmės grotelės, papildomos orlaidės ir nauji RS 4 ratai suteikia atviram keturių vietų automobiliui ypač dinamišką išvaizdą. Pagrindinis bruožas, atskiriantis „Audi RS 4 Cabriolet” nuo „Avant” ir „Sedano”, yra automobilio sėdynės. Svarbiausi informaciniai ‘Cabriolet” elementai sukomponuoti po kupoliniu gaubtu. Elektrohidraulinis „Carbiolet” kapotas atidaromas automatiškai per 21 sekundę. Stogą galima valdyti važiuojant iki 30 km/h greičiu. Akustinis gobtuvas yra standartinis „Audi RS 4 Cabriolet” bruožas, nustatantis naujus minkštų stogų standartus. Nauji didesnio tankumo audiniai ir papildomos minkštos pagalvėlės aplink C-atramą sumažina garso lygį automobilio viduje. „Audi RS 4 Cabriolet” važiuoklės aukštis taip pat 30 milimetrų pažemintas palyginti su „Audi A4 Cabriolet”.

Variklis

„Audi RS 4” 420 AG variklio V8 apsukos pasiekia 8250 rpm. 4163 kubinių centimetrų tūrio variklis viršija sedano versijos automobilio galios barjerą – 100 AG/litrui. Itin kompaktiško pajėgumo gaminys savo aukščiausią sūkio momentą 430 Nm pasiekia prie 5500 sūkių per minutę. Apie 90 proc. maksimalaus sukimo momento pasiekiama tarp 2250 ir 7600 apm. Rezultatas – puiki traukos jėga visais atvejais, išlaisvinanti vairuotoją nuo dažno pavarų keitimo.

„Audi RS 4” sumontuota kvapą gniaužianti FSI technologija. Tiesioginis benzino įpurškimas sukuria padidintą galios išeigą, pagrįstą efektyvesniu kuro/oro mišinio degimu. Variklis taip pat yra jautresnis. RS 4 veikimas aiškiai parodo šį progresą: 100 km/h greitis pasiekiamas per 4,8 sekundžių (Avant ir Cabriolet tokį greitį pasiekia per 4.9 sekundės), o 200 km/h – per 16,6 sekundžių. Visose trijose versijose, rodyklei pasiekus 250 km/h greitį, jis yra ribojamas elektroniniu būdu.

RS 4 modelyje „Audi” pirmą kartą pritaikė didelių apsukų variklio principą, kurio privalumai – geresnė galios išeiga esant dideliems variklio greičiams, tolygus galios pasidalinimas ir didelis jautrumas visoje apsukų amplitudėje. Kiti ypatumai – išskirtinis automobilio gyvumas ir mobilumas, lenktynių tipo variklio garsas, kurio kaip tik ir tikisi tokių automobilių vairuotojai. Aštuonių cilindrų galios blokas suteikia maksimalią trauką ir eigą praktiškai visose vairavimo situacijose.

V8 galios blokas yra itin kompaktiškas, gerai priglundantis ir telpantis į variklio RS 4 skyrių be jokių korpuso modifikacijų. Variklio agregatai ir aksesuarai yra sukami grandinės pagalba nuo alkūninio veleno (išskyrus generatorių), todėl nereikalauja aptarnavimo.

Asimetrinis dinaminis padalinimas 40 (priekinė ašis) ir 60 (galinė ašis) Kartu su savaime besiblokuojančiu centriniu diferencialu yra viena iš pagrindinių priežasčių kodėl RS 4 turi sukibimą net ir tada, kai kitos pavarų koncepcijos jau seniai pasiekė savo ribą. Quattro pavarą papildo DRC pakabos sistema (Dynamic Ride Control), kuri žymiai sumažina išilginius ir skersinius automobilio svyravimo judesius.

30 milimetrų žemesnė važiuoklė lyginant su „Audi A4”, didesnis atstumas nuo priekinės iki galinės ašies bei sportiška amortizatorių ir duslintuvo įranga padeda RS 4 atitikti ambicingus konstruktorių eksploatacinius siekius įtvirtinti tikrų sportinių automobilių karalystėje. Stabdžiai taip pat atspindi naujausias dimensijas. Priekyje yra 365 milimetrų diametro paslankūs, perforuoti, ventiliuojami stabdžių diskai, o gale – perforuoti ir ventiliuojami 324 milimetrų diametro stabdžių diskai. Specifiškai padidinta stabdžių ventiliacija panaudojant NACA atvamzdžius apatinėje automobilio dalyje užtikrina optimalų stabdžių aušinimą nepriklausomai nuo apkrovimo.

„Audi” puikiai pritaikė šešių pavarų greičių dėžę prie sportinio automobilio eksploatacinių reikalavimų.

Vienas pagrindinių faktorių, į kurį buvo kreipiamas dėmesys konstruojant „Audi RS 4”, buvo automobilio svoris. Nepaisant to, automobilis pasižymi plačia įrangos skale: liukso klasės automatinė oro kondicionavimo sistema, radijo sistema „Concert”, centrinis užraktas, elektra valdomi langai – neatskiriamas šios klasės automobilio akcentas.

Didelio intensyvumo priekiniai ksenoniniai žibintai įgalina optimalų matomumą. RS logotipas yra įkomponuotas į plokščiadugnį „Audi RS 4” sportinį vairą kaip ir į sėdynių apmušalus bei durų panelėse.

Vadinamas „lap taimeris” ir „sport” mygtukas valdomi tiesiai iš ergonomiško RS sportinio vairo. Visi RS 4 modeliai turi 18 colių lietus su 5 stipinų dizaino aliuminius ratus. Optimalus papildymas – 19 colių, 7 dvigubų stipinų dizaino ratai. Svorio ekonomija čia taip pat suderinama su sportiška išvaizda.

„Audi RS 4” interjere plačiai naudojamas anglies pluoštas ir aliuminis. Variklis užvedamas paspaudus mygtuką.

„Audi” siūlo platų pipldomų patogumų spektrą, tokių, kaip navigacijos sistema, radijo sistemą „Syphony”. Ant RS 4 sedano ir „Avant” gali būti pritaisyti pasirinkti išoriniai veidrodėliai. Tai pat gali būti užsakoma sportinė pakaba ir komforto paketas, apimantis greičio palaikymo sistemą ir šildomas priekines sėdynes.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.