„Mitsubishi” ekipa Graikijoje taikosi į nugalėtojų pakylą

Birželio 24 dieną Graikijos sostinėje Atėnuose bus duotas startas aštuntajam šių metų Pasaulio ralio čempionato etapui. Sezono pusiaukelę žymintis prestižinis Akropolio ralis yra ne tik vienos seniausių, sudėtingiausių, bet ir prestižiškiausių lenktynių ralio čempionato kalendoriuje.

Nelygūs keliai, akmenys, duobės ir alinantis karštis – tai Akropolio ralio vizitinė kortelė, nesikeičianti jau 52 metus iš eilės. Šių lenktynių sudėtingumas lemia tai, kad kiekvienas sportininkas trokšta tapti jų nugalėtoju ir patekti į ralio istorijos knygas.

Negana to, šiemet Akropolio raliui suteikta dar daugiau iškilmingumo. Pirmą kartą automobilių sporto istorijoje ralis prasidės olimpiniame stadione. Trečiadienį visi pasaulio ralio čempionato dalyviai pasirodys 2004-ųjų Olimpiniame Atėnų stadione, kur 70 tūkstančių žiūrovų akivaizdoje įveiks trumpą 1,2 km ilgio prologą.

Iš viso iki sekmadienio truksiančiose lenktynėse Akropolio ralio dalyviams teks įveikti 19 greičio ruožų. Bendras jų ilgis – 349,57 kilometro.

Su šiomis lenktynėmis daug vilčių sieja „Mitsubishi Motors” ralio komanda. Ekipos vadovai ir sportininkai neslepia ambicijų kautis dėl vietos ant nugalėtojų pakylos. Šį tikslą įgyvendinti su dviem „Mitsubishi Lancer WRC 05” automobiliais bandys suomis Harri Rovanpera ir italas Gigi Galli.

„Pastaruoju metu kiekvienose lenktynėse pelnome įskaitinius taškus. Bet smagiausia tai, kad sulig kiekvienomis lenktynėmis, sulig kiekvienu įveiktu greičio ruožu mūsų automobilius pilotuojantys sportininkai važiuoja vis greičiau. Tiesa, ne kartą mus pavedė maži techniniai nesklandumai, bet tikiuosi, kad Graikijoje mus lydės sėkmė ir galėsime kautis dėl aukštų pozicijų, gal netgi vietos ant podiumo”, – optimizmo prieš startą Akropolio ralyje neslėpė „Mitsubishi Motor Sport” padalinio vadovas Isao Torii.

„Mitsubishi” ekipos vėliavnešiu vėl taps H.Rovanpera, kurio patirtis Akropolio ralyje leidžia šį sportininką laikyti vienu geriausiai šių lenktynių specifiką išmanančiu žmogumi.

H.Rovanpera Akropolio ralyje dalyvavo net šešis kartus. 1998 metais suomis tapo 2 litrų klasės nugalėtoju, 2001 metais prie WRC klasės automobilio vairo tapo trečiuoju prizininku. 2002 ir 2003 sportininkas finišą pasiekė atitinkamai ketvirtoje ir šeštoje vietose, o praėjusiais metais vėl iškovojo trečią prizinę vietą.

H.Rovanperos kolega, italas G.Galli, nėra toks patyręs, tačiau sportininkas jau ne kartą įrodė, kad jo vairavimo sugebėjimai gali kompensuoti patirties stoką. Geriausias to pavyzdys – prieš tris savaites vykęs Turkijos ralis, kuriose G.Galli vienu metu buvo netgi ralio lyderiu.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , .

1 atsiliepimas į "„Mitsubishi” ekipa Graikijoje taikosi į nugalėtojų pakylą"

  1. adyka

    svajoju tokiame sudalyvauti, ar bent paziureti..
    mmmm…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.