Penktasis „Mitsubishi“ visureigių žygis – su karišku atspalviu

Praėjusį šeštadienį Vilniaus gyventojai ir svečiai galėjo stebėti neįprastą reginį. Maždaug 11 valandą ryto iš Oslo gatvės pajudėjo įspūdinga „Mitsubishi“ visureigių kolona. Beveik kilometrą nusidriekęs legendinių visureigių paradas, lydimas policijos automobilių ir palydimas smalsuolių žvilgsnių, pravažiavo svarbiausiomis Lietuvos sostinėmis gatvėmis ir patraukė Nemenčinės link.

Tokiu įspūdingu reginiu buvo pradėtas penktasis „Mitsubishi 4WD“ pavadintas visureigių žygis. Į tradicinę bekelės galiūnų šventę šįkart susirinko lygiai penkiasdešimt „Mitsubishi Pajero“, „Pajero Sport“ ir „L200“ automobilių.

Iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Biržų, Šilutės, Ukmergės, Jonavos, Kretingos, Šakių, Panevėžio, Raseinių, Palangos su šeimomis, draugais ir netgi mylimiausiais augintiniais į šventę susirinkę dalyviai patraukė Pabradės karinio poligono link. Kaip ir dera tokių automobilių savininkams, iš asfaltuoto kelio buvo pasukta vos palikus Vilnių. Tad nieko nuostabaus, kad sąlyginai trumpą 50 kilometrų atstumą iki karinio poligono visureigių kolona įveikė tik per keturias valandas.

Pakeliui žygio dalyviams teko įveikti ne tik įprastus žvyro kelius, bet ir bemaž metro gylio vandens brastas, sunkiai įveikiamus, tačiau supančiais vaizdais kerinčius miškų ir laukymių keliukus.

Žygio trasos sudėtingumą atspindi faktas, kad pakeliui į poligoną buvo pamesta beveik dešimt valstybinių numerių, tačiau kiekvieno tokio žygio metu vis didėjanti dalyvių patirtis lėmė, kad specialiai parengti gelbėjimo visureigiai beveik neturėjo darbo, o didžioji dalyvių dalis net ir sunkiausias kliūtis įveikė be didesnių pastangų.

Svarbiausiu penktojo žygio akcentu, žinoma, tapo karinis Pabradės poligonas. Amerikietiškus kalnelius primenančios tankų duobės, klampus smėlis, stačios įkalnės ir dar statesni nusileidimai pavergė ne vieno visureigio vairuotojo širdį.

Kol žygio dalyviai bandė vieną po kito užkariauti smėlio kalnus, jų kolegos varžėsi jau tradicija tapusiose trialo varžybose. Joms šįkart taip pat buvo suteiktas militaristinis atspalvis. Kol vairuotojai demonstravo savo ir visureigių galimybes, jų šturmanai suko galvą kaip iš pneumatinio šautuvo pataikyti į šešis taikinius. Ši užduotis pasirodė esanti ne tokia jau lengva. Toli gražu ne visi ekipažai pataikė į visus šešis taikinius ir todėl prarado galimybę varžytis dėl žygio nugalėtojų laurų.

Na, o varžybų nugalėtojais dienai besibaigiant buvo paskelbtas šeimyninis ukmergiškių Žymanto ir Mažvydo Pažūsių ekipažas, vairavęs „Mitsubishi Pajero“. Antroji vieta atiteko itin azartiškai nusiteikusiems vilniečiams – Antanui Griauzdei ir Gintautui Tolvaišai. Jie žygio metu vairavo „Mitsubishi Pajero Sport“. Geriausiai tarp „Mitsubishi L200“ vairuotojų pasirodė trečią vietą užėmęs Vlado Tuzovo ir Augio Šedbaro ekipažas, atvykęs iš Jonavos rajono.

Žygio dalyviai varžybų metu itin aktyviai palaikė palangiškę Vitaliją Paulavičienę. Ši moteris jau praėjusio žygio metu laimėjo trialo rungtį ir įrodė esanti ne ką prastesnė vairuotoja už bet kurį vyrą.

Toks scenarijus galėjo pasikartoti ir šįkart. Trasoje itin tiksliai ir greitai vairavusi moteris pretendavo į vietą ant nugalėtojų pakylos, tačiau viltis nugalėti subliūško iki finišo likus keliems metrams, kai, rodos, lygioje vietoje moters vairuojamas „Mitsubishi Pajero“ ėmė ir užklimpo. Nepaisant apmaudžios nesėkmės, ji finišą pasiekė greičiau negu visos kitos „Mitsubishi“ visureigius vairavusios moterys.

Žygiui besibaigiant dalyviai ne tik skanavo tikros kareiviškos košės ir arbatos, bet ir dalinosi patirtais įspūdžiais bei planavo jau šeštąjį „Mitsubishi 4WD“ visureigių žygį.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.