Šių metų Rusijos kino pažiba – mistinis trileris „Dienos sargyba” stebina savo gigantiškumu.
Iškart po Naujųjų metų tiek Rusijoje, tiek Lietuvoje startuosianti „Dienos sargyba” su gausybe specialiųjų efektų ir pribloškiančia kompiuterine grafika yra dar įspūdingesnė už savo pirmtaką.
Pirmoji trilogijos dalis „Nakties sargyba” ne tik kad Rusijoje tapo kultiniu filmu, tačiau ir JAV prodiuseriai nusipirko teisę šią juostą statyti Holivude.
Tiek pačiai juostai, tiek jos pristatymui žiniasklaidai ir žiūrovams galėtų tikti paibūdinimas „gigantiška”. Filmo premjera Rusijoje yra numatyta išskirtiniu metu – šią naujametinę naktį kino teatre „Oktiabr” filmas bus rodomas iškart po 12-tos valandos, o filmui pasibaigus bus surengtas ypatingas vakarėlis. Jau dabar yra išsiųsti trys tūkstančiai kvietimų garsiausiems Rusijos žmonėms, žiniasklaidos, madų, pramogų pasaulio žvaigždėms ir net politikams.
Trilerio reklaminė kampanija taip pat gigantiška – neskaitant televizijos, radijo, spaudos reklamos, begalės afišų, reklaminių stendų, plazminių ekranų, švieslenčių parduotuvėse, juosta yra reklamuojama ir… bankomatuose.
Reklaminės užsklandos ir statiški kadrai su garsu yra rodomi žmogui atliekant skirtingas bankines operacijas. Tarkime bankomato aparatui jums grąžinant kortelę, ekrane rodoma filmo ištrauka, kurioje Burtininkė jums sako „pamiršai ko atėjęs, brangusis ?”
„Dienos sargybos” reklamą taip pat galima išvysti ir populiaraus muzikinio kanalo MTV eteryje.
Režisieriaus Sergejaus Lukjanenko filmas, kuriame vaidina Konstantinas Chabenskij, Vladimiras Menšovas ir Galina Tiunina, bus pradėtas rodyti visuose didžiausiuose Rusijos kino teatruose. Vien Rusijoje „Dienos sargyba” bus rodoma 580-čia kopijų.
Forum Cinemas