Prekybos tinklas IKI kreipėsi į konkurencijos tarnybą dėl konkurentų reklamos

2005 lapkričio 28-ą dieną antrasis pagal apyvartą Lietuvoje prekybos tinklas IKI kreipėsi į Lietuvos Respublikos konkurencijos tarnybą dėl UAB „VP Market” šiuo metu skleidžiamos klaidinamos reklamos. Šiuo kreipimusi yra siekiama, kad konkurencijos tarnyba uždraustų UAB „VP Market” naudoti teiginį, jog „Maxima” yra „pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje”.

„Kreipėmės į konkurencijos tarnybą dėl kelių priežasčių. Visų pirma, šiuo metu vykdoma UAB „VP Market” reklaminė kampanija klaidina vartotojus, nes visuomenės informavimo priemonėse naudojamas teiginys, jog „Maxima” yra „pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje” yra neteisingas ir klaidinantis. Mes pastoviai sekame savo konkurentų kainas ir drąsiai galime teigti, kad daugybė prekių IKI parduotuvėse yra parduodamos pigiau nei „Maxima” parduotuvėse, nekalbant jau apie „Leader Price” parduotuvių tinklą. Be to, šia klaidinančia reklama vykdomi nesąžiningos konkurencijos veiksmai, prieštaraujantys ūkinės veiklos sąžiningai praktikai ir geriems papročiams” – sakė prekybos tinklo IKI generalinis direktorius Aidas Mackevičius.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

1 atsiliepimas į "Prekybos tinklas IKI kreipėsi į konkurencijos tarnybą dėl konkurentų reklamos"

  1. Sausainis

    jau IKI tai tikrai nepigiausias prekybos centras ir nereikia cia pustis….

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.