Restorano klientai pasijuto įžeisti

Įsižiebusio konflikto tarp restorano darbuotojų ir lankytojų nepajėgė užgesinti ir pareigūnai.

Sekmadienio popietę Lina ir Aleksandras Kočetyginai kartu su svečiais iš Talino lankėsi alaus darykloje-restorane „Mеmelis”. Juos šokiravo padavėjos ir barmeno aptarnavimas.

Įžeidė moralę

Anot L.Kočetyginos, padavėja buvo labai nemandagi. Teko ilgai derėtis, kad prie šašlykų vietoj ryžių patiektų skrudintas bulvytes. Užsisakė tris, tačiau atnešė tik dvi porcijas. Lankytojai norėjo užsisakyti dar vieną patiekalą, kilo ir kitų nesusipratimų. Darbuotoja padėjo ant stalo kasos kvitą ir atsisakė juos aptarnauti. Esą tokį nurodymą ji gavo iš vyriausiojo barmeno.

L.Kočetyginos žodžiais, vyriausiasis barmenas su jais taip pat buvo labai nemandagus. Ketveriukė prašė, kad atneštų visus užsakytus patiekalus ir tik tada sakė sumokėsią. Barmenas atsisakė tai padaryti ir iškvietė apsaugos tarnybą „Argus”. Klientai išsikvietė policiją.

Pasak L.Kočetyginos, pareigūnai įsitikino, kad jie nėra girti, ir konfliktą spręsti patarė su Vartotojų teisių apsaugos taryba.

Klaipėdietė skundėsi, kad jie buvo labai įžeisti. Svečiai iš Talino liko šokiruoti lietuviška aptarnavimo kokybe.

Trukdė dirbti

Alaus daryklos-restorano „Memelis” administratorė Lijana Giedraitienė teigė, kad keturi klientai buvo gerokai išgėrę ir tyčiojosi bei nepagarbiai elgėsi su darbuotojais. Padavėja buvo įžeidinėjama ir ji negalėjo normaliai dirbti. Pastebėję, kad konfliktas gali pakenkti kitiems restorano lankytojams, darbuotojai iškvietė apsaugą.

Anot L.Giedraitienės, jei prireiks, jie turi liudininkę, kuri matė visą situaciją. Greta sėdėjusi mergina patvirtintų, kad lankytojai su restorano darbuotojais elgėsi netinkamai. Ji restoranui palikusi savo telefono numerį.

Siūlys teismą

Nacionalinės vartotojų teisių apsaugos tarybos Klaipėdos apskrities skyriaus vedėjas Raimundas Kontrimas girdėjo apie šį konfliktą. Tarybai buvo pranešta telefonu, tačiau raštiško skundo ji negavo. Anot jo, reikėtų išklausyti abi puses.

Vakar vakare R.Kontrimas dienraščiui pranešė, kad artimiausiu metu bus atliekamas tyrimas.

Jis prisiminė analogišką praėjusių metų pavyzdį. Jie gavo nusiskundimą dėl naktinio baro „Piteris” netinkamo aptarnavimo. Barmenui iškvietus apsaugą, klientai buvo išmesti. Jie pasijuto įžeisti. Vartotojų teisių apsaugos taryba patarė kreiptis į teismą.

Greičiausiai moralinė žala dominuoja ir nusiskundime dėl „Memelio” aptarnavimo. Pasak R.Kontrimo, besiskundžiantiems klaipėdiečiams tikriausiai taip pat bus siūloma kreiptis į teismą.

Tokių nusiskundimų Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba gauna nedaug.

Panašiais atvejais kreipiamasi į Klaipėdos miesto valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybą. Gydytoja Rita Vainauskienė teigė, šiais metais dėl viešojo maitinimo įstaigų gauti 22 vartotojų nusiskundimai. Dažniausiai klaipėdiečiai nepatenkinti dėl nekokybiško maisto. Kiti skundžiasi dėl aptarnavimo kultūros. Žmonėms užkliūva netinkama darbuotojų apranga, nešvarūs nagai, rūkančios padavėjos ar virėjos.

Viename skunde teigiama, kad klientui nepatiko plika bamba aptarnaujanti padavėja.

Gavusi nusiskundimą, tarnyba patikrina viešojo maitinimo įstaigą. Anot R.Vainauskienės, iš 22 skundų pusė jų pasitvirtino.

Gina Kubiliūtė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.