„Bitė Lietuva” verslui pasiūlė paslaugų paketą už fiksuotą kainą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva” toliau stiprina pozicijas verslo rinkoje ir pristato naujais kainodaros principais paremtus mokėjimo planus įmonėms ir organizacijoms – „Bitė verslui 2” ir „Bitė verslui 3”. Nauja kainodara pagrįsti planai pirmą kartą šalies verslininkams siūlo nemokamų paslaugų paketą už fiksuotą mokestį arba vienodus SMS ir pokalbių tarifus.

„Atlikę klientų poreikių analizę, išsiaiškinome, kad daliai verslininkų itin svarbu iš anksto žinoti, kiek ir kokių paslaugų jie gaus už tam tikrą mokestį. Ištyrėme tipinius verslo klientų paslaugų vartojimo pavyzdžius ir pristatome naujovę rinkoje – galimybę rinktis arba tam tikrą kiekį nemokamų paslaugų paketą už fiksuotą mokestį, arba naudotis vienodais SMS ir pokalbių tarifais. Esame įsitikinę, kad naujoji kainodara klientams leis žymiai patogiau ir lanksčiau planuoti išlaidas mobiliajam ryšiui”, – sakė „Bitė Lietuva” generalinio direktoriaus pavaduotojas verslo klientams Darius Montvila.

Pasirinkusieji naująjį mokėjimo planą „Bitė verslui 2” pasirinktinai už 30 Lt arba 50 Lt mėnesio mokestį atitinkamai gaus 2 arba 4 valandas nemokamų pokalbių ir 50 arba 100 nemokamų SMS. Išnaudojus šį limitą, taikomi aiškūs, patrauklūs ir visą parą galiojantys pokalbių tarifai. Be to, siųsti SMS vienodu – 0,15 Lt – tarifu galima į visus šalies tinklus.

D.Montvilos teigimu, dar vienas pristatomas naujas mokėjimo planas „Bitė verslui 3” išsiskirs ypatingu paprastumu ir aiškumu. Šis planas siūlo naujovę rinkoje – vieną tarifą skambučiams ir SMS, kuris galioja visą parą. Pokalbio minutė ir SMS „Bitės” tinkle kainuos 0,14 Lt, į kitus tinklus – 0,29 Lt, o tarp bendrovės kolegų bus nemokama. Minimalus mėnesio mokėjimas sieks tik 20 Lt.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, šių metų viduryje „Bitės” verslo klientų rinkos dalis sudarė 40,8 proc. (3,1 proc. iš jų – bendrovės tinkle esančių mobiliojo ryšio tiekėjų klientai) ir per metus išaugo 6 procentiniais punktais. „Bitės” mobiliojo duomenų perdavimo klientų skaičius šių metų trečiąjį ketvirtį pasiekė 566 tūkst. ir per metus išaugo beveik trigubai.

„Bitė Lietuva”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.