Lietuvoje debiutuoja atnaujintas „Hyundai Getz”

2002 metais tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pristatytas „Hyundai Getz” trečius metus pelnytai vadinamas sėkmingiausiu „Hyundai Motor Co.” kūriniu. Visame pasaulyje šį kompaktišką automobilį vairuoja jau daugiau nei pusė milijono žmonių. Šio modelio vardas – tai savitas ir skambus sakinio „Getting various good things” (iš angl. kalbos – „daugybės gerų dalykų įsigijimas”) trumpinys. Specialiai Europos rinkai sukurtas „Hyundai” gamos mažylis šių metų Frankfurto automobilių parodoje sulaukė atnaujinto modelio pamainos ir rinkai pasiūlė daug malonių staigmenų:

• Naują stilingą ir sportišką išorės dizainą;

• Naujų spalvų ir geresnės kokybės interjero apdailos medžiagas;

• Naujus – 1,5 VGT dyzelinį ir 1,4 DOHC benzininį – variklius;

• Pirmą kartą šiame automobilyje montuojamą stabilumo kontrolės sistemą ESP.

„Hyundai Motor Co.” sprendimas sukurti patrauklų B klasės automobilį buvo paskatintas naujų plėtros planų Europoje. Šis rinkos segmentas sudaro apie 26% visų Europoje parduodamų automobilių. Vien 2004 metais „Getz” pardavimai siekė 194 000 automobilių, tais pačiais metais „Hyundai” mažylis Pabaltijo valstybėse tapo sėkmingiausiai parduodamu B klasės automobiliu.

Naujas išorės dizainas ir interjeras

„Hyundai Getz” suteikti nauji išorės dizaino bruožai, tikimasi, padės dar geriau atitikti stilingo Europos pirkėjo lūkesčius. Šiuolaikinė automobilio išvaizda sukurta subtiliai pakeitus variklio gaubto formą, priekinius žibintus, atnaujinus radiatoriaus groteles bei priekinį buferį. Galinė automobilio dalis taip pat įgavo naujų bruožų – pakeista užpakalinio buferio struktūra, iš šono į centrinę jo dalį perkeltas rūko žibintas, naujos kombinacijos galiniai žibintai savyje suderino stilių ir praktiškumą – signalų parodymai tapo kur kas geriau pastebimi. Plačių šoninių dekoratyvinių juostelių, ypač praverčiančių ankštose parkavimo vietose, keliamą įspūdį papildo naujo stiliaus 15″ colių diametro lengvo lydinio ratlankiai bei ratų apdaila. Siūloma praplėsta kėbulo spalvų paletė su METTALIC bei MICA atspalviais. Šiandien „Getz” modelis tapo kur kas sportiškesnės išvaizdos.

„Hyundai Motor Co.” ne tik įsiklausė į pirkėjų pageidavimus, bet ir nutarė juos nustebinti. Ergonomiškas „Getz” interjeras, kuriame pastebimai atnaujintos ir pagerintos apdailos medžiagos – puikiausias pavyzdys. Naujajame modelyje taip pat patobulintas prietaisų skydelio dizainas. Skystųjų kristalų informacinio kompiuterio displėjus tapo geriau įskaitomu. Taip pat pertvarkyta centrinė konsolė. „Getz” kūrėjai daug dėmesio skyrė vairuotojo ir keleivių komfortui bei įvairioms smulkmenoms: vairuotojo sėdynėje įrengtas reguliuojamas porankis, patobulinti užpakalinių sėdynių galvų atlošai, automobilyje atsirado dar daugiau daiktų laikymui skirtų patogių vietų.

Erdvė ir lankstumas

„Getz” visuomet buvo vertinamas už išskirtinį universalumą ir talpumo parametrus. Automobilio, užimančio tiek mažai vietos kelyje, vidinis plotis ir aukštis kartu su ilga ratų baze palieka gerą įspūdį. Automobiliu patogiai gali keliauti penki žmonės. Jame pritaikyta „Space Wizard” lankstaus sėdynių mechanizmo sistema, kuri praverčia, kuomet reikia pervežti daug arba didelius daiktus. Tereikia atleisti vieno arba abiejų galinių sėdynių atlošų fiksatorius. Atlošai šarnyruose įtvirtinti taip, kad juos galima nulenkti ant sėdynės viršaus, kai reikia daugiau erdvės. Jei reikia dar daugiau vietos bagažui visą galinę sėdynę dviem lengvais judesiais galima sulankstyti į priekį, taip sukuriant 977 l tūrio naudingą bagažinės erdvę.

Naujų variklių rikiuotė

„Getz” galios ir varomojo mechanizmo derinys turėtų atitikti įvairiausius – tiek energingo važiavimo, tiek mažų kuro sąnaudų – poreikius. Galima rinktis iš trijų benzininių ir dyzelinio variklių asortimento visi jie atitinka naujausius „Euro IV” reikalavimus dėl išmetamųjų dujų. Du iš šių keturių variklių – 1,5 VGT ir 1,4 DOHC – yra visiškai nauji, kiti -patobulinti, siekiant padidinti jų galingumą, sukimo momentą bei ekonomiškumą.
Žvelgiant iš europietiškos perspektyvos, naujas 1,5 CRDi dyzelinis variklis su pažangiu kintamos geometrijos turbokompresoriumi – svarbiausia „Hyundai” naujiena. Šis jėgos agregatas buvo betarpiškai kuriamas „Hyundai” dizaino ir tyrimų centre Vokietijoje. Komplektuojamas su patobulinta mechanine pavarų dėže, dyzelinis agregatas išvysto 64 kW (88 AG) galingumą bei 215 Nm sukimo momentą esant 1 900 ~ 2 500 sūk./min. Be to, jis 9 % ekonomiškesnis už ankstesnį analogą. Naujas 16 vožtuvų 1,4 DOHC benzininis variklis taip pat išsiskiria patraukliomis charakteristikomis. Jis išvysto 69 kW (95 AG) galingumą ir 126 Nm sukimo momentą esant 3 200 sūk./min. Šį variklį turėtų įvertinti taupantys ir ekonomiškumą vertinantys vairuotojai – vidutinės šios „Getz” versijos degalų sąnaudos siekia vos 5,9 l / 100 km. Naujajame „Hyundai Getz” taip pat montuojami jau gerai pažįstami, tačiau patobulinti ir galingesni 1,6 DOHC ir 1,1 SOHC benzininiai varikliai.

Saugumas

Jau pirmame „Getz” projekto vystymo etape šiam automobiliui buvo iškelti aukšti saugumo reikalavimai tiek juo važiuojančio asmens, tiek pėsčiųjų atžvilgiu. Lengva, tačiau tvirta automobilio kėbulo konstrukcija sukurta panaudojus modernias kompiuterinio projektavimo technologijas. Nenuostabu, kad pagal nepriklausomų susidūrimo bandymų, kuriuos atliko „Euro NCAP” organizacija, rezultatus „Getz” modelis buvo įvertintas keturiomis žvaigždutėmis. Vien baziniame „Hyundai Getz” modelyje įrengtos 4 saugos oro pagalvės, taip pat itin reikalinga priekyje sėdinčio keleivio oro pagalvės išjungimo funkcija. Ji labai praverčia, kuomet priekinėje sėdynėje montuojama vaiko kėdutė. Pirmą kartą „Hyundai Getz” bus montuojama elektroninė dinaminio stabilumo programa – ESP (papildoma įranga nuo 2006 metų). Ši technologija efektyviai reaguoja į pakitusias vairavimo sąlygas ir sklandžiai reguliuoja kiekvienam ratui perduodamą galią bei rato stabdymą. ESP kompensuoja staigių posūkių, netikėtų kelio kliūčių, stipraus šoninio vėjo ir nelygios kelio dangą sukeliamą automobilio nestabilumą. Sujungta su diskinių stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), ESP tampa išskirtine saugos sistema.

Bazinė „Getz” versija UAB „Vytaras” salonuose kainuoja 32 351 Lt su PVM. Žemiausios kainos modelio įrangos sąraše – ABS su EBD, imobilizatorius, 4 saugos oro pagalvės, oro kondicionierius, šildomos priekinės sėdynės, centrinis durų užraktas, tonuoti langų stiklai, kita įranga.

UAB „Vytaras”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.