Debiutui parengtas jau ketvirtos kartos „Mitsubishi L200”

„Mitsubishi Motors” kompanija išplatino pirmąją išsamią informaciją apie jau ketvirtos kartos automobilį „Mitsubishi L200”. Naujojo modelio oficiali premjera įvyks gruodį tarptautinėje Bolonijos automobilių parodoje. Lietuvoje debiutantas pasirodys 2006 metų pavasarį.

Perims lyderio vaidmenį

Anot rinkos analitikų, Europoje pikapų paklausa per artimiausius metus išliks daug nepakitusi. Prognozuojama, kad nuo 110.000 praėjusiais metais parduotų pikapų, paklausa 2007 metais padidės 0,7 proc. iki 120.000 parduotų automobilių.

Nepaisant nuolatos didėjančios konkurencijos „Mitsubishi” išlaikė pikapų segmento lyderio pozicijas Europoje. Nuo 1996 metų, kuomet pradėta gaminti trečioji „Mitsubishi L200” karta, iš gamyklos Tailande išriedėjo net 340.000 automobilių.

Iki šiol Lietuvoje parduodamas trečiosios kartos „Mitsubishi L200” jau ketvirtus metus iš eilės yra vienvaldis šio segmento lyderis. Vien per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių Lietuvoje parduota 218 tokių automobilių. Tai sudaro net 77 procentus visų šiais metais Lietuvoje parduotų pikapų.

Pritaikytas europiečių reikmėms

„Mitsubishi” tikisi, kad per metus Europos rinkoje bus parduodama ne mažiau kaip po 35.000 naujųjų „Mitsubishi L200”. Radikaliai atnaujinto modelio sėkmės kalviu turėtų tapti ne tik iš legendinių Dakaro dykumų maratono nugalėtojų perimtas kėbulo dizainas, bet ir saugumo bei komforto technologijos, būdingos moderniausiems pastarojo meto padidinto pravažumo automobiliams.

Naujojo „Mitsubishi L200” savybių derinys pataikys tiesiai į Europos vairuotojų poreikių dešimtuką. Dizaino sąsajos su pastaruoju metu Dakaro lenktynėse pergales šluojančiu „Pajero Evolution”, optimalūs kėbulo gabaritai (500 cm x 180 cm), erdviausias klasėje salonas, unikali šiam segmentui „Super Select” visų varomųjų ratų sistema, taip pat aktyvios ratų praslydimo ir stabilumo kontrolės sistemos, mažiausias klasėje 5.9 m apsisukimo spindulys, griežtus „Euro4” standartus atitinkantys dyzeliniai varikliai, planuojamas 4 Euro NCAP žvaigždučių saugumo įvertinimas, trijų kėbulo versijų pasirinkimas ir įprastiems keleiviniams automobiliams būdingas salono komfortas garantuoja naujojo „Mitsubishi L200” išskirtinumą 1 tonos pikapų rinkoje.

Legendinių lenktynių genai

Naujasis „Mitsubishi L200” tęsia tikrųjų 4×4 automobilių, leidusių „Mitsubishi” vardui įsitvirtinti Europoje, tradicijas. Todėl neturėtų stebinti faktas, jog naujojo pikapo dizaino bruožai tokie artimi lenktyniniams „Pajero Evolution” bolidams ir 2002-ųjų koncepciniam modeliui „Pajero Evo 2+2 Concept”.

Itin gerai įvertintas tiek tarptautinėse parodose, tiek dykumų lenktynėse, „Pajero Evolution” modelis išlieka galingo, nuoseklaus ir sąžiningo dizaino simboliu. Esminių šio dizaino bruožų perkėlimas į naująjį „Mitsubishi L200” šiam suteikia ilgalaikį identitetą, pagrįstą ilgametėmis tradicijomis ir neslepiantį savyje jokių optinių apgaulių.

Beveik tokios pačios aštrios kėbulo linijos, firminėmis tapusios „Mount Fuji” radiatoriaus grotelės ir tvirta laikysena išlieka gerai matomais kertiniais dizaino elementais. Skirtingai nuo koncepcinių modelių, serijiniame sumontuotas užapvalintas variklio gaubtas, neužstojantis vairuotojui vaizdo į kelią. Šis pakeitimas didele dalimi įtakojo ir išskirtines naujojo „Mitsubishi L200” aerodinamines savybes. Pirklausomai nuo versijos, oro pasipriešinimo koeficientas gali skirtis nuo 0.46 iki 0.51. Tai – geriausias rezultatas šiame segmente, leidęs sumažinti kuro sąnaudas ir vėjo keliamą triukšmą. Iki šiol gaminto „Mitsubishi L200” oro pasipriešinimo koeficientas buvo 0.58.

30 proc. ligšiolinių „Mitsubishi L200” pirkėjų paminėjo, kad jo stilius tapo lemiamu faktoriumi renkantis automobilį, todėl dizainerių komanda į naujojo automobilio išvaizdą pabandė pažvelgti kitu kampu. Krovinių skyriui, kuris dažnai atrodo kaip elementari dėžė, pabandyta suteikti integruoto ir svaraus stiliaus elemento, papildančio bendrą automobilio stilistiką, funkciją. Itin išskirtinai atrodo linija, jungianti kėbulą su krovinių dalimi. Ji tarsi atkartoja išlenktus šoninius langus.

Ir darbui, ir laisvalaikiui

Visos ankstesnės „Mitsubishi L200” kartos išsiskyrė universalumu. Automobiliai buvo tinkami tiek darbui, tiek aktyviam poilsiui. Tačiau kurdami naująjį modelį, „Mitsubishi” gamintojai automobilio universalumą kilstelėjo į naujas aukštumas. Nuo šiol „Mitsubishi L200” bus galima vadinti ir nenuilstančiu darbo arkliu, ir bet kurio normalaus keleivinio automobilio komfortą užtikrinančia laisvalaikio transporto priemone.

Nors naujojo „Mitsubishi L200” kompaktiški gabaritai yra gerai pritaikyti siauresniems Europos keliams ir sausakimšiems didmiesčiams, tačiau keleiviai dėl to nejus diskomforto. Gamintojai tikina, kad naujojo automobilio salonas bus itin patogus. Tereikia paminėti, kad kabinos ilgis sudaro kitiems šio segmento automobiliams nepasiekiamus 215,3 cm.

Nuožulnus panoraminis priekinis stiklas sumontuotas kiek toliau nuo prietaisų skydelio, kad sukurtų dar didesnį salono erdvės pojūtį ir užtikrintų geresnį matomumą.

Vairuotojai turėtų įvertinti aiškią ir nesudėtingą transmisijos režimų perjungimo svirtį, o ne nūnai išpopuliarėjusius, tačiau sudėtingai valdomus rutulinius jungiklius.

Be to, pirmą kartą šio segmento automobilyje bus panaudota „Mitsubishi Pajero” modeliuose jau išbandyta „Super Select” visų varomųjų ratų sistema. Ji leidžia nuolatos bet kokiomis kelio ir oro sąlygomis važiuoti su įjungta visų keturių ratų pavara ir nesirūpinti dėl pernelyg didelio transmisijos ir padangų dėvėjimosi.

Patogia ir artima įprastam keleiviniam automobiliui savijauta galės mėgautis ir gale sėdintys keleiviai. 25 laipsniais palenkta galinės sėdynės nugarėlė nevargins tolimų kelionių metu, o tokie unikalūs bruožai kaip elektros varikliukų pagalba nuleidžiamas galinis langas arba 4 Euro NCAP saugumo žvaigždutes atitinkantis salono projektavimas leis mėgautis ne tik patogia, bet ir saugia kelione.

Kelyje vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinsis aktyvios stabilumo ir ratų praslydimo kontrolės, montuojamos kartu su stabdžių antiblokavimo sistema (ABS).

Geresnį stabilumą važiuojant tiek keliu, tiek bekele užtikrins ir nauja priekinė pakaba su dvigubomis A formos svirtimis bei cilindrinėmis spyruoklėmis.

Optimalų pasirinkimą garantuoja trys siūlomi kėbulo variantai – „Single Cab”, „Club Cab” ir „Double Cab”. Itin konkurencingas krovinių dalies ilgis (222 cm, 181 cm ir 132 cm, priklausomai nuo kėbulo tipo) pirmąsyk suderintas su kompaktiškais automobilio gabaritais ir ilgiausiu klasėje keleivių salonu.

Pažymėtina, kad europaletė telpa į bet kurios kėbulo modifikacijos krovinių skyrių. Maksimalus leistinas krovinio svoris – 1, o velkamos priekabos su kroviniu svoris – 2.7 tonos.

Beje, automobilyje sumontuotas apkrovai jautrus proporcingumo vožtuvas, užtikrinantis saugų stabdymą esant bet kokiam svorio pasiskirstymui tarp ašių, o standi galinio tilto sija užtikrina, kad, net ir maksimaliai pakrautas, naujasis „Mitsubishi L200” važiuos saugiai ir patikimai.

Drauge su visais automobilio patobulinimais vairuotojams bus pasiūlyta ir daugiau variklio galios, kurią suteiks naujas 2.5 l tūrio tiesioginio įpurškimo dyzelinis variklis su „Common rail” sistema. Naujasis agregatas išvysto maksimalų 136 AG pajėgumą, esant 4.000 aps./min. Maksimalus 314 Nm sukimo momentas pasiekiamas prie 2.000 aps./min.

Optimalus svorio ir galingumo santykis pataikys tiesiai į šio segmento aukso viduriuką. Artimiausių „Mitsubishi L200” varžovų – „Toyota Hilux” ir „Nissan Navara” – ratus atitinkamai suka 102 ir 174 AG dyzeliniai varikliai.

Naujasis „Mitsubishi L200” variklis, komponuojamas tiek su 5 laipsnių mechanine, tiek su elektra valdoma 4 pakopų transmisija, bus vienintelis šiame segmente, atitinkantis griežtus „Euro4” standartus.

Planuojamos degalų sąnaudos taip pat bus mažiausios tarp šios klasės automobilių, o techninio aptarnavimo intervalai padidinti iki 20.000 kilometrų.

Dešimtmečių patirtis

Europoje masinis pikapų pirkimas – pakankamai nesenas reiškinys, tačiau „Mitsubishi Motors” gamintojų patirtis kuriant tokio tipo automobilius siekia net šešis dešimtmečius. Visa per tokį ilgą laiko tarpą sukaupta patirtis buvo panaudota ir kuriant naująjį „Mitsubishi L200”.

Pirmaisiais naujojo „Mitsubishi L200” pradininkais įvardijami dar 1946 metais sukurtas nedidukas triratis „Mizushima” 0,4 tonos sunkvežimiukas bei 1959 metais pasirodęs „Leo” modelis.

Tolimais debiutuojančio pikapo giminaičiais galima laikyti ir 2 tonų „Jupiter Junior”, nemažai prisidėjusius prie „Mitsubishi”, kaip sėkmingo pikapų gamintojo, reputacijos. Taip pat – 1967 metais pradėtą gaminti 0,6 tonos „Colt Pickup” ir, žinoma, pirmąją „Mitsubishi L200” kartą, nuo konvejerio riedėti pradėjusią 1978 metais.

Beveik trys gamybos dešimtmečiai ir trys modelių kartos „Mitsubishi L200” pavertė vienu sėkmingiausių gamintojo modelių ir vienvaldžiu Europos pikapų rinkos lyderiu, kurio įpėdinis pasirengęs deramai tęsti įpėdinių pradėtą darbą.

„Mitsubishi Motors”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.