Ant naujų pakuočių „McDonald’s” skelbs aiškią ir lengvai suprantamą mitybos informaciją

Greito aptarnavimo restoranų tinklas „McDonald’s” visame pasaulyje pradeda unikalią skaidrumo kampaniją, kurios metu ant naujų maisto pakuočių bus skelbiama aiški ir kiekvienam suprantama mitybos informacija. „McDonald’s” bus pirmasis greito aptarnavimo restoranų tinklas pasaulyje, ant pakuočių tiksliai nurodęs savo gaminamo maisto sudėtį.

Naujosios pakuotės bus pristatytos 2006 metų pirmoje pusėje Šiaurės Amerikos, Europos, Azijos ir Lotynų Amerikos restoranuose. Jau iki kitų metų pabaigos ši naujovė bus įdiegta 20 tūkst. „McDonald’s” restoranų. Naujosios pakuotės pirmą kartą pasirodys 2006 metų vasarį, Turino žiemos Olimpinių žaidynių metu.

„McDonald’s” restoranuose lankosi rekordiniai skaičiai žmonių, vertinančių mūsų maistą, todėl norime jiems teikti paprastą ir lengvai suprantamą informaciją apie produktų sudėtį. Tikimės, kad klientai įvertins šią mūsų iniciatyvą. Esame įsitikinę, kad kuo daugiau informacijos žmonės gaus, tuo labiau jiems patiks „McDonald’s” patiekalai”, – sako „McDonald’s” generalinis direktorius Džimas Skineris (Jim Skinner).

Ant naujųjų pakuočių mokslinė informacija bus išversta į kiekvienam suprantamą kalbą – aiškios diagramos ir simboliai parodys, kaip produkto maistinė vertė susijusi su rekomenduojama kasdiene mityba. Simboliai ženklins, ekspertų manymu, svarbiausius faktus apie mitybą: kalorijų, baltymų, riebalų, angliavandenių ir natrio kiekį. Tą pačią informaciją bus galima rasti ir „McDonald’s” interneto svetainėse, taip pat restoranų stenduose, lankstinukuose.

„Mums labai svarbu išlaikyti savo klientų pasitikėjimą ir lojalumą, todėl įsiklausome į jų norą žinoti, kokį maistą jie valgo. Skelbdami informaciją apie mitybą, padėsime klientams pasirinkti iš mūsų meniu tokio dydžio porcijas, kurios geriausiai atitinka jų skonį ir individualius poreikius”, – sakė „McDonald’s” prezidentas Maikas Robertsas (Mike Roberts).

„McDonald’s” ketina ir toliau glaudžiai bendradarbiauti su mokslininkais, valdininkais ir sveikos mitybos ekspertais, siekdamas užtikrinti, kad informacija apie mitybą būtų lengvai suprantama visų valstybių gyventojams. Pavyzdžiui, Europoje „McDonald’s” bus pirmasis restoranų tinklas, įtraukiantis pan-europines rekomendacines mitybos vertes, nustatytas suaugusiems ir vaikams.

„McDonald’s” restoranuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje jau dabar teikiama mitybos informacija ant specialių reklaminių lapelių, kurie paprastai būna padėti ant maisto produktų padėklų. Galime pasakyti, kad mūsų klientai noriai domisi šia informacija ir mano, jog ji yra naudinga”, – sako „McDonald’s” rinkodaros vadovė Baltijos šalims Virginija Girulska. Jos teigimu, atsiradus naujoms pakuotėms, ši informacija taps dar lengviau suprantama ir prieinama kiekvienam restorano lankytojui.

Didžiausiam pasaulyje greito aptarnavimo restoranų tinklui „McDonald’s” priklauso daugiau nei 30 tūkst. restoranų 121 pasaulio šalyje. Kiekvieną dieną šiuose restoranuose valgo daugiau kaip 47 mln. žmonių. Šiuo metu Baltijos šalyse yra 19 „McDonald’s” restoranų – po 6 Lietuvoje ir Latvijoje, 7 – Estijoje.

„McDonald’s”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.