Sukurti naujausi „Toyota Avensis” dyzeliai

Europoje pasirodė „Toyota Avensis” automobiliai su dviem naujais 2,2 l „D-4D” dyzeliniais varikliais.

Dabar „Avensis” gali turėti vieną iš 3 dyzelių (2,0 l, 2,2 l – 177 DIN AJ ir 2,2 l – 150 DIN AJ) bei 4 benzininių variklių (1,6 l, 1,8 l, 2,0 l ir 2,4 l). Pasirodžius šiems varikliams, „Avensis” tapo pasaulyje pirmuoju automobiliu, siūlančiu platų „Euro IV” standartus atitinkančių variklių asortimentą.

2,2 l „D-4D Clean Power” variklis išskiria mažiausiai azoto oksidų ir žalingųjų dalelių visoje dyzelinių variklių rinkoje. Šis variklis turi galios ir sukimo momento rodikliais (177 DIN AJ ir 400 Nm esant 2000-2600 aps. per min.) Minėtinas mažiausias triukšmo ir vibracijos (NVH) lygis bei vidutiniškai 20 proc. mažesnės kuro sąnaudos, palyginti su tokios pat galios varikliais (bendros „Avensis” sedano kuro sąnaudos – 6,1 100 km).

2,2 l „D-4D Clean Power” varikliai yra 11 proc. lengvesni už „2,0 D-4D” variklius.

Kitas svarbus variklio privalumas – mažiausias iš visų pasaulyje gaminamų dyzelinių variklių suspaudimo laipsnis (15,8:1). Stūmoklis daug lengviau suspaudžia oro ir kuro mišinį, t. y. jam būdingas daug mažesnis suspaudimo laipsnis. Tai buvo pasiekta panaudojus pažangią tiesioginę kuro įpurškimo sistemą ir patobulintas keramines kaitinimo žvakes, kurios gali pasiekti didesnę temperatūrą (1175ºC, 100 laipsnių daugiau nei anksčiau), taip užtikrindamos efektyvesnį variklio darbą jam dar neįšilus.

2,2 l „D-4D Clean Power” variklyje įmontuotas kintamojo veikimo purkštukų turbokompresorius (VNT), aktyvuojamas elektriniu būdu. VNT turi mentes, įtaisytas turbinos korpuse, kurios keičia padėtį priklausomai nuo išmetamųjų dujų srovės greičio.

2,2 l „D-4D” variklis prilygsta 2,0 l „D-4D” dyzeliniam agregatui ir bendrosios techninės apžiūros, atliekamos nuvažiavus 100 000 km, požiūriu. Tai pati trumpiausia dyzeliniame D segmente atliekama apžiūra (tik 4,2 val.). Be to, į šį agregatą galima pilti mineralinę alyvą. Tai svarbus privalumas, turint omenyje tuos variklius, kuriems reikalinga brangi sintetinė ar pusiau sintetinė alyva.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.