Šalies čempionės kuria „supermergaičių” įvaizdį

Daugkartinės Lietuvos čempionės, Eurolygos trečiosios vietos laimėtojos Vilniaus „Lietuvos telekomo” krepšininkės prisistatė visuomenei Vilniuje esančiame prekybos centre „Europa”. Naująjį sezoną stipriausia šalies moterų krepšinio komanda sutinka sukūrusi naują ir neįprastą „supermergaičių” įvaizdį.

Krepšininkės – stilingos moterys

„Naująja komandos koncepcija norime pademonstruoti žmonėms, kad mūsų krepšininkės ne tik profesionaliai bei sėkmingai žaidžia krepšinį, tačiau pasižymi ir puikiomis asmeninėmis savybėmis – yra šaunios, stilingos ir ambicingos moterys”, – sakė „Lietuvos telekomo” sporto klubo generalinis direktorius Arvydas Tamašauskas.

Neįprastai sumanytas ir pats komandos pristatymas. Pirmą kartą jis vyko viešoje vietoje – prekybos centre „Europa”. Į pirmąjį „Europos” aukštą „supermergaitės” ir jų treneriai, stebint keliems šimtams žmonių, po vieną nusileido eskalatoriumi.

Renginį vedęs Martynas Starkus Jurgitą Štreimikytę-Virbickienę vadino visos Lietuvos pasididžiavimu, neseniai ištekėjusią Keitę Daglas jis pristatė kaip iš Graikijos be vyro atvykusią nuotaką. Gydytoją Janiną Čekuolienę pavadino komandos siela ir širdimi.

„Lietuvos telekomo” dublerių komandos žaidėjos nuo trečiojo „Europos” aukšto žemyn nuleido didžiulę komandos sirgalių vėliavą.

Gynėjos laukė maloni staigmena

Žiūrovai, stebėsiantys vilniečių kovas Eurolygoje, šį sezoną galės laimėti automobilį „Fiat Punto”. Du pirmieji į Lietuvą netrukus atvyksiantys automobiliai „Fiat Croma” atiteks Keitei Daglas ir Sandrai Valužytei. Komandos pristatymo metu joms buvo įteikti simboliniai šių automobilių rakteliai.

„Tai – didžiulė staigmena”, – neslėpė nuostabos viena komandos lyderių S.Valužytė, patenkinta ir naujuoju „supermergaitės” įvaizdžiu.

„Europoje” krepšininkės atliko populiarios grupės „InCulto” specialiai joms ir gerbėjams sukurtą temperamentingą himną.

Energingą ir linksmą šios dainos atmosferą kuria tiesus roko ritmas, ją praturtina įvairūs šūkiai ir plojimai, kuriuos varžybų metu žiūrovai galės lengvai pakartoti.

„Tai yra daina apie emocijas, kurias sukelia krepšinis. Įspūdžių sėmėmės stebėdami varžybas, domėjomės tiek žaidimu, tiek pačia aplinka: sirgalių reakcijomis, jų atsidavimu, glaudžiu ryšiu su žaidėjomis. Visa tai perteikėme kūrinyje”, – apie šį himną yra sakęs „InCulto” lyderis Jurgis Didžiulis.

Naujasis amplua lyderei patiko

Į „Lietuvos telekomo” pristatymą jo vedėjas Martynas Starkus atsivedė ir savo auklėtinius, įsikūrusius „Europoje” – realybės šou „Dangus” dalyvius Natą, Vaidą, Augustę ir Eglę. Tarp jų ir krepšininkių buvo surengtos simbolinės varžytuvės.

„Supermergaičių” įvaizdis – naujas mūsų amplua, bet visai įdomus, – sakė J.Štreimikytė-Virbickienė. – Tačiau sukūrus tokį įvaizdį, reikės ir pergalių, kad nenuviltume gerbėjų. Tikimės, kad aktyviau bendraudamos su žiūrovais daugiau jų priviliosime stebėti Eurolygos kovų”.

Renginio metu buvo pradėti dalyti kolekciniai atvirukai su geriausios Lietuvos krepšininkės atvaizdu.

Fotosesijas Jurgita teigė priimanti tarsi linksmą nuotykį: „Leidau daryti su manimi ką nori, kai buvo kuriama šukuosena ir makiažas”.

Tačiau ji nesiveržė dainuoti su „InCulto” ar varžytis su „Dangaus” dalyviais, o mieliau liko nuošalyje, nes, pasak krepšininkės, „negali būti geras visur”. Tuo metu ji mieliau dalijo autografus savo gerbėjams.

Kolekcinių atvirukų seriją „Lietuvos telekomas” išleis su garsiausiomis komandos krepšininkėmis. Kiekvienas naujas atvirukas su žaidėja pasirodys prieš komandos Eurolygos namų rungtynes. Atvirukai bus leidžiami ribotu 500 vienetų tiražu.

Dovilė Kamarauskienė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Sportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.