„Concept-X”-žvilgsnis į būsimuosius „Mitsubishi Lancer Evoliution”

Spalio 22 dieną duris atversiančioje Tokijo automobilių parodoje „Mitsubishi Motors” kompanija pristatys išskirtinį koncepcinį automobilį „Mitsubishi Concept-X”. Jau dabar neabejojama, kad šis eksponatas taps ne tik „Mitsubishi” stendo žvaigžde, tačiau ir viena svarbiausių parodos pasaulinių premjerų.

Gamintojai neslepia, kad naujasis „Concept-X” atskleidžia gaires, kuriomis bus vadovaujamasi kuriant būsimas kultinio sedano „Mitsubishi Lancer Evolution” kartas.

Dizainerių komandai pavyko sukurti automobilį, kuriame ryžtingos formos dera su elegancija. Tai tarsi žvilgsnis į ateities „Mitsubishi Motors” dizaino kryptį, kartu pernelyg nenukrypstant nuo spartietiško visų iki šiol gamintų „Mitsubishi Lancer Evolution” modelių.

Svarbiausias priekinės automobilio dalies akcentas – įspūdingo dydžio radiatoriaus grotelės, primenančios karinius naikintuvus. Naujai pateiktas tradicinis trijų deimantų „Mitsubishi Motors” ženklas yra dar vienas skiriamasis ženklas su nuoroda į ateities „Lancer Evolution” dizaino sprendimus.

Esminių pokyčių galima rasti ir automobilio interjere, kuriame viskas suprojektuota taip, kad vairuotojas jaustųsi patogiai, jo niekas neblaškytų, o visas vairuojančiojo dėmesys būtų skiriamas tik keliui ir automobilio valdymui.

Beje, paprastame, bet kartu funkcionaliame interjere ypač daug dėmesio buvo skirta spalviniams sprendimams, kurie atitiktų sportišką automobilio natūrą. Automobilio interjere dominuoja juoda spalva su sidabriniais intarpais. Toks spalvinis derinys sukuria dinamiškiau atrodančią interjero erdvę.

Tiek priekyje, tiek gale sėdintys keleiviai gali mėgautis daugiafunkcinių ekranų teikiamais malonumais ir informacija. Juose pateikiami ne tik navigacinės sistemos, borto kompiuterio rodmenys, bet ir integruotas audio bei DVD grotuvų valdymas.

Sportišką „Mitsubishi Concept-X” išvaizda ir vidus būtų nieko verti, jeigu jų deramai nepapildytų iš išorės nematomi agregatai.

Visus keturis „Mitsubishi Concept-X” ratus suka 2,0 l darbo tūrio 4 cilindrų DOHC benzininis variklis su turbokompresoriumi ir tarpiniu oro aušintuvu. Teigiama, kad galingas variklis garantuoja itin spartų ir dinamišką įsibėgėjimą visuose variklio darbo režimuose. Automobilyje sumontuota 6 laipsnių automatizuota mechaninė transmisija, užtikrinanti itin greitą pavarų perjungimą ir mažesnius transmisijos energijos nuostolius, palyginti su įprasta mechanine pavarų dėže. Už vairaračio sumontuotos pavarų perjungimo svirtys leidžia vairuotojui susikoncentruoti ties vairavimu ir pajusti sportiško vairavimo malonumą.

Naujos formos rėmas įtakojo žymiai didesnį kėbulo standumą, o aliuminio panaudojimas variklio ir bagažinės gaubtuose, sparnuose, stoge, priekinėse ir galinėse durelėse gerokai sumažino automobilio svorį.

Mažesnė stogo ir kitų viršutinių kėbulo dalių masė leido maksimaliai sumažinti automobilio svorio centrą. Tuo tarpu lengvesnės durys, variklio ir bagažinės gaubtai minimizavo automobilio inertiškumą ir teigiamai atsilieps valdymo savybėms.

„Mitsubishi Concept-X” priekyje sumontuota „MacPherson” tipo, o gale – daugiasvirtė pakaba. Tokia konstrukcija, veikdama išvien su nauja „Roll Control Suspension” technologija užtikrina ne tik nepriekaištingas važiavimo savybes, bet ir stabilumą kelyje.

Viena iš svarbiausių naujajame „Mitsubishi Concept-X” modelyje pritaikytų sistemų – „Super All Wheel Control”. Tai dar vienas žingsnis į priekį kuriant jau dabar legendinėmis tapusias „Mitsubishi” keturių varomųjų ratų transmisijas.

Naujoji sistema sukurta panaudojus iki šiol „Lancer Evolution” modeliuose naudotą visų ratų pavarą su integruotomis moderniausiomis „ACD” ir „Super AYC” sistemomis. Kuriant naująją „Super All Wheel Control” sistemą buvo integruotos papildomos „Active Brake Control”, „Active Steering System” ir „Roll Control Suspension” technologijos.

„Mitsubishi Concept-X” duomenys

Ilgis (mm) 4530

Plotis (mm) 1830

Aukštis (mm) 1470

Ratų bazė (mm) 2650

Tarpvėžė: priekyje/gale (mm) 1565 / 1565

Sėdimų vietų skaičius 4

Padangos 255/35R20

Ratai 20 x 9J

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.