„Norfa” švenčia „šimtines”

Rytoj, rugsėjo 30 d. vienas didžiausių Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklų „Norfos mažmena” Marijampolėje atidaro savo šimtąją parduotuvę.

Šumskų seniūnijoje, Tarpučių-Mokolų kaime, (12.00 val.) atidaromos naujos XL formato parduotuvės plotas siekia 3,2 tūkst. kvadratinių metrų. Parduotuvėje dirbs 43 darbuotojai. Tai antroji tinklo parduotuvė Marijampolėje.

UAB „Norfos mažmena” buvo įsteigta 1997 m. ir šiuo metu yra sparčiausiai Lietuvoje besivystantis mažmeninės prekybos tinklas. Bendrovė pirmąją parduotuvę atidarė 1997 m. Vilniuje. 1999 m. bendrovės akcininkai nusprendė investuoti į mažmeninės prekybos parduotuvių tinklo plėtrą. 2000-2002 metais buvo atidarytos 43 tinklo parduotuvės. Iki 2004 metų pabaigos parduotuvių skaičius išaugo iki 87.

Planuojama, jog iki šių metų pabaigos tinklo parduotuvių skaičius pasieks 120. Šiuo metu „Norfos” parduotuvių bendras plotas siekia apie 150 tūkst. kv. metrų.

„Norfos mažmenos” valdybos pirmininko Dainiaus Dundulio teigimu, tinklas 2006 metais baigs aktyvią plėtrą Lietuvoje. „Tuomet seksime savo konkurentų pėdomis ir pradėsime aktyvią veiklą Latvijoje bei Estijoje, – sakė jis, – taip pat dairysimės į Rusijos ir Ukrainos rinkas”.

2002 metais „Norfa” įžengė į Rusijos rinką, atidarydama parduotuvę Maskvos rajono mieste Mytiščiuose. Po kiek laiko ši parduotuvė buvo parduota. „Rusijoje padarėme klaidų, iš kurių pasimokėme, – teigė p.Dundulis, – situacijos analizė parodė, jog Rusijoje lengviau iš naujo pradėti verslą, negu taisyti senas klaidas, todėl ši parduotuvė ir buvo parduota”.

„Norfos” parduotuvės suskirstytos į 5 formatus – S, L, XL, XXL ir Hyper. Pirmoji „Hyper Norfa” atsidarė Panevėžyje š.m. rugpjūtį. Pasak D.Dundulio, „kitų metų pabaigoje dar viena Hyper Norfa bus atidaryta ir Šiauliuose”.

„Norfos” prekybos sistema orientuojasi į vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantį praktišką pirkėją ir šiuo metu yra trečioji pagal dydį Lietuvoje, nusileidžianti tik „VP Market” bei „Palink” prekybos sistemoms bei konkuruojanti su jomis. „Neabejoju, jog konkurencija Lietuvoje dar labiau paaštrės, kai į šalies rinką įžengs didieji užsienio mažmeninės prekybos tinklai, – teigė D. Dundulis, – tačiau „Norfa” atlaikys konkurencija, nes turi nemažai neišnaudotų vidinių resursų”. Pasak p. Dundulio, „Norfos” kainodara sutvarkyta optimaliai ir dabar didžiausias dėmesys skiriamas paslaugų kokybės gerinimui. „Jau matyti pirmieji pozityvūs rezultatai ir šioje sferoje”, – teigė jis.

„Norfos mažmenos” š.m. pirmojo pusmečio apyvarta pasiekė 554,776 mln. litų (su pridėtinės vertės mokesčiu – PVM) – 34,6 proc. daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai įmonės apyvarta buvo 412,153 mln. litų (su PVM). Be PVM jos apyvarta šiemet išaugo 34,35 proc. – nuo 353,207 mln. iki 474,537 mln. litų. Planuojama, kad 2005 metais tinklo apyvarta viršys 1 mlrd. Litų (be PVM).

Ypač padidėjo „Norfai” priklausančiais prekės ženklais žymėtos produkcijos pardavimai – per pirmąjį šių metų pusmetį palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai jie išaugo 94,38 proc. nuo 16,841 mln. iki 32,736 mln. litų ir sudarė 6,9 proc. visos pusės metų tinklo apyvartos (be PVM).

„Norfos mažmenai” bei jos savininkų valdomai logistikos, tarptautinių pervežimų, nekilnojamojo turto nuoma ir kita veikla užsiimančiai bendrovei „Rivonai” priklauso „N”, „Sodžiaus”, „Piemenėlio”, „Riwa” ir „Kolumbo” prekės ženklai.

Spartų augimą ir gerus rezultatus „Norfai” lemia lietuviškų prekių gausa tinklo parduotuvėse, aptarnavimo kokybės gerinimas, nepasikeitusi kainodara bei efektyvi nuolaidų sistema.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.