Rygoje vykusiame antrajame Baltijos šalių konkurse „Baltic Brand 2005” antrus metus iš eilės laimėjimą pelno „Gardėsio” prekinis ženklas, šiais metais tapęs geriausiu šalies prekės ženklu maisto kategorijoje.
Iš šalies prekės ženklų „Gardėsis” vienintelis „Baltic Brand” konkurso nominacijų laimėtoju tampa jau antrą kartą. Pernai metais Taline vykusiame pirmajame „Baltic Brand” konkurse „Gardėsio” prekės ženklas nugalėjo novatoriškiausios Lietuvos rinkodaros nominacijoje.
„Gardėsio” prekės ženklas priklauso vienai didžiausių Lietuvoje duonos ir konditerijos gaminių įmonių „Fazer Kepyklos”.
Anot UAB „Fazer Kepyklos” generalinio direktorius Mariaus Horbačausko, antrus metus „Gardėsio” prekinio ženklo sėkmė „Baltic Brand” konkurse bendrovės vadovus ypatingai džiugina dėl to, kad tai parodo vartotojų lojalumą „Gardėsio” prekės ženklui bei jo žinomumą visuomenėje. Pagal „Baltic Brand” konkurso taisykles, 70 procentų laimėjimo lemia visuomenės apklausos rezultatai.
„Planuodami veiklos plėtrą, „Gardėsio” prekės ženklo stiprinimą laikome vienu iš svarbiausių prioritetų”, – teigia M. Horbačauskas. Anot jo, geriausio šalies prekės ženklo maisto kategorijoje laimėjimas patvirtina, kad pasirinkta teisinga rinkodaros bei prekės ženklo stiprinimo strategija. Apie „Gardėsio” prekės ženklo žinomumą liudija ir „Baltijos tyrimų” duomenys, pagal kuriuos prekinis ženklas „Gardėsis” vartotojų tarpe turi aukščiausią vartotojų lojalumą ir itin aukštus žinomumo rodiklius, lyginant su kitais duonos kategorijos prekės ženklais šalyje. „Baltic Brand” konkurso metu atlikti tyrimų rezultatai, kuriais konkurso dalyviams suteikiama teisė naudotis, padės bendrovės „Fazer Kepyklos” rinkodaros specialistams tolesniame bendrovės rinkodaros strategijos formavime ir „Gardėsio” prekės ženklo pozicijų rinkoje stiprinime”, – teigia M. Horbačauskas.