„Bitė Lietuva” pradeda teikti pilną numerio perkėlimo paslaugą, ragindama prisijungti kitus operatorius

Nuo šių metų spalio 1 d. telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva” pirmoji besąlygiškai užtikrins galimybę iš „Bitės” tinklo gauti SMS žinutes klientams, persikėlusiems numerius pas kitus operatorius. Bendrovė ragina ir kitas Lietuvos mobiliojo ryšio bendroves jau dabar klientų patogumui pradėti teikti pilną numerio perkėlimo paslaugą, persiunčiant jiems ir SMS žinutes. „Bitė Lietuva” imasi iniciatyvos siekdama pašalinti kliūtis, kilusias klientams dėl atidėto pilno numerio perkėlimo paslaugos įgyvendinimo. Laiškai, informuojantys apie šią „Bitės” iniciatyvą bei raginantys prie jos prisidėti, buvo išsiųsti telekomunikacijų bendrovėms „Omnitel” ir „Tele2”.
„Nepateisinama, kad dėl užsitęsusių teisminių ginčų kenčia klientai, tikėjęsi jau šią vasarą naudotis visomis mobiliojo ryšio galimybėmis”, – sakė „Bitė Lietuva” generalinio direktoriaus pavaduotojas verslo klientams Darius Montvila. Pasak jo, „Bitė” turi visas technines galimybes pas kitus operatorius numerį perkėlusiems klientams teikti ir SMS paslaugas, nepriklausomai nuo Centrinės duomenų bazės veikimo. Neabejojama, kad tokias galimybes gali suteikti ir kiti operatoriai.

Numerius į kitus mobiliojo ryšio tinklus persikėlę klientai galimybe gauti SMS žinutes ne tik savo tinkle, bet ir iš kitų operatorių, turėjo naudotis jau šią vasarą. Pilnos numerio perkėlimo paslaugos teikimas ne kartą buvo atidėtas, kai Ryšių Reguliavimo Tarnybos (RRT) skelbto Centrinės duomenų bazės administratoriaus konkurso rezultatus apskundė konkurso antrosios vietos laimėtojas.

„Pilnos numerio perkėlimo paslaugos įgyvendinimas smarkiai užsitęsė ir kol kas nėra aiški galutinė jos įdiegimo data. Dėl to manome, kad patys operatoriai privalo pasinaudoti savo turimomis techninėmis galimybėmis ir pašalinti klientų patiriamus nepatogumus, suteikdami numerius persikėlusiems abonentams galimybę gauti SMS žinutes iš visų tinklų. Kviečiame visus mobiliojo ryšio operatorius klientų labui prisijungti prie šios iniciatyvos”, – sakė D.Montvila. Pasak jo, tuo pat metu bus laukiama kuo spartesnio Centralizuotos duomenų bazės ir pilno numerio perkėlimo paslaugos įdiegimo, kurį vykdo RRT.

Naujausiais duomenimis, į „Bitę” perėjusių kitų mobiliojo ryšio operatorių klientų skaičius jau viršijo 33 tūkst. Šiais metais „Bitę” pasirinko pirmasis iš Lietuvos komercinių bankų numerio perkėlimo galimybe pasinaudojęs „Snoras”, taip pat bendrovės „BTA draudimas”, „Pačiolis”, „Agaras”, „Muresta” ir daugelis kitų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.