Nauja parduotuvė „Leader Price” į Alytų žada atvesti mažiausias kainas

Šiandien Alytuje, Naujojoje g. 8, duris atvėrė nauja ypač mažų kainų parduotuvių tinklo „Leader Price” parduotuvė. Ji atidaryta anksčiau veikusios parduotuvės „Pigiau grybo” vietoje.

Siūlomas per 1800 prekių asortimentas

Naujojoje parduotuvėje šviežių ir kokybiškų produktų – daržovių, mėsos gaminių, buities asortimento prekių – galima nusipirkti ypač mažomis kainomis. „Per labai trumpą laiką, praėjus vos keletui mėnesių nuo pirmosios „Leader Price” tinklo parduotuvės atidarymo Lietuvoje, pirkėjai įvairiuose šalies miestuose jau spėjo įsitikinti, kad mūsų parduotuvėse produktų kainos kur kas mažesnės negu kitur, – teigia tinklo vadovė Baltijos šalyse Eglė Nutautaitė. – Ir tai kasdienybė, o ne trumpalaikiai akcijų pasiūlymai”.
Pasak E.Nutautaitės, „Leader Price” pasiūlė daugiau kaip 1800 prekių asortimentą, beveik pusantro karto daugiau nei prieš tai veikusi „Pigiau grybo”. „Tikimės, kad ši nauja parduotuvė patiks ir Alytaus gyventojams”, – sako E.Nutautaitė.
„Leader Price” vadovė pasakoja, kad pagrindinis parduotuvių tinklo šūkis „Užtikrinta kokybė už mažiausią kainą” nėra tik tušti žodžiai. Visų parduotuvėse esančių prekių kokybė nuolat stebima ir kontroliuojama: produktai degustuojami, lyginami su kitų gamintojų – rinkos lyderių – produktais bei kitais konkuruojančiais gaminiais, taip pat kontroliuojami „Leader Price” prekių gamintojai, renkami duomenys apie juos. Periodiškai atliekami ir atsitiktinių produktų partijų laboratoriniai tyrimai. Kiekvienas bakalėjos ir ne maisto produktas tiriamas ne rečiau kaip kartą, o kiekviena šviežia prekė – ne rečiau kaip tris kartus per metus. Juk ne veltui prekės paženklintos pačios parduotuvės prekiniu ženklu – tai lyg kokybės garantija pirkėjui.
Prekių asortimentas nuolat papildomas ir atnaujinamas. „Leader Price” atidžiai stebi, analizuoja vartotojų poreikius, rinkos pokyčius, dėl to savo klientams nuolat siūlo nemažai naujienų – inovatoriškų kokybiškų produktų už neprilygstamai žemas kainas. Atrodytų, ne tokį ir gausų asortimentą sudaro visų prekių grupių produktai: skirti kasdieniams poreikiams, vaikams, mamoms, diabetikams. Į parduotuvę „Leader Price” užsukę apsipirkti, jos asortimentu taip pat nenusivils ir tie, kurie ypač rūpinasi savo sveikata bei kūno linijomis. Technologijų naujoves sekantys pakavimo vadybininkai stengiasi, kad naujojo parduotuvių tinklo „Leader Price” prekės būtų pateiktos funkcionaliose, saugiose ir vartotojui patogiose pakuotėse. Dėl patogaus parduotuvių, prekių jose išdėstymo klientai apsipirkdami sugaišta mažiau laiko nei tradiciniuose prekybos centruose.

Puiki kokybė už mažą kainą

„Leader Price” parduotuvių tinklas – didelė naujovė Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje. Iki šiol ypač mažų kainų parduotuvių segmentui šalyje atstovavo tik parduotuvės „Pigiau grybo”. Tokio tipo mažmeninė prekyba, kuriai nuo šiol Lietuvoje atstovaus „Leader Price”, labai populiari ir pastaruoju metu ypač sparčiai auga visoje Europoje. Pavyzdžiui, Vokietijoje, kur, beje, ir radosi itin mažų kainų parduotuvių koncepcija, minėtas segmentas užima daugiau kaip 33 procentus visos mažmeninės prekybos rinkos. Turtingiems vokiečiams visiškai ne gėda eiti apsipirkti į itin mažų kainų parduotuves, jiems tai puiki proga įsigyti itin geros kokybės prekių už žemiausią kainą. Labai stiprus mažų kainų parduotuvių augimas užfiksuotas ne tik Vokietijoje, bet ir daugelyje kitų Europos šalių (Prancūzijoje, Olandijoje, Anglijoje ir kt.), kur prieš 10-15 metų jos užėmė vos 2 procentus rinkos. Šiandien itin mažų kainų segmentui atstovaujantys mažmenininkai gali džiaugtis rinkos dalimi, viršijančia 10-15 procentų. Lietuva – ne išimtis. Pirmų parduotuvių tinklo „Leader Price” veiklos mėnesių rezultatai parodė, kad minėtas parduotuves pirkėjai vertina tik teigiamai. Klientai jau spėjo atkreipti dėmesį į puikią prekių kokybę ir išties mažas kainas, augantis pirkėjų skaičius parodė, kad kartą apsipirkę žmonės noriai sugrįžta.
„Leader Price” prekinis ženklas buvo sukurtas 1989 m. Prancūzijoje, Paryžiuje, o po metų atidaryta pirmoji parduotuvė pirkėjams pasiūlė kokybiškų prekių už geriausią kainą. Savo šalyje įgijusios pirkėjų pasitikėjimą, po dešimties metų minėto ypač mažų kainų tinklo parduotuvės įžengė į Europą. 2000 m. pirmoji „Leader Price” duris atvėrė Lenkijoje, Varšuvoje. Šiandien šio vardo parduotuvės veikia 16-oje šalių visame pasaulyje – Europoje, Pietų Amerikoje, Azijoje, Afrikoje, o „Leader Price” prekiniu ženklu pažymėtos prekės platinamos net 27 valstybėse.
Šių metų vasarą „Leader Price” parduotuvių tinklas pradėjo sėkmingai veikti ir kaimyninėje Latvijoje.
Rūtenis Andrijauskas

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.