Kosmetikos tinklas „Drogas” keičia korporatyvinį stilių

Šių metų rugsėjo mėn uždaroji akcinė bendrovė „Drogas” keičia savo korporatyvinį stilių. Taip tęsiama nuosekli tinklo modernizavimo strategija. Kartu su korporatyviniu stiliumi pakeistas ir „Drogas” prekinio ženklo dizainas.
Naujas korporatyvinis stilius tiesiogiai susijęs su naująja parduotuvių koncepcija – jis puikiai dera prie atnaujintų ir rekonstruotų parduotuvių interjerų.

UAB „Drogas” direktorė Auksė Patumsienė sako, jog priimti sprendimą keisti prekinį ženklą nebuvo paprasta, kadangi „Drogas” prekinis ženklas yra viena iš didžiausių kompanijos vertybių, logotipas gerai atpažįstamas ir pamėgtas Baltijos šalyse.

„Keičiant parduotuvių interjerus ir stilių siekiame, kad „Drogas” taptų grožio oazėmis, kuriose moterys, užsukę įsigyti kosmetikos prekių, galėtų susipažinti su kosmetikos naujienomis ir maloniai praleisti laiką. Tikimės, kad lankytojai teigiamai įvertins tinklo pokyčius, o naujasis prekinis ženklas taps dar geresne komunikacijos priemone ir greitai prigis”, – sako A.Patumsienė.

Rugsėjo 16 d. Kaune atidaryta pirmoji parduotuvė, kurios fasadą puošia jau naujasis „Drogo” logotipas. Tai ketvirtoji naujosios koncepcijos „Drogas” parduotuvė Lietuvoje, dar 3 tokios parduotuvės veikia Vilniuje. Keturios naujos koncepcijos parduotuvės atidarytos Rygoje.

Keisti parduotuvių interjerus buvo nutarta dar prieš 2004 m. birželį, kai „Drogas” įsiliejo į tarptautinį „A.S. Watson” tinklą. Tačiau daugiau nei 30 metų patirtį įvairiose pasaulio šalyse turintis tinklas, vienas iš koncepcijos „sveikata ir grožis” (health & beauty”) lyderis pasaulyje, dar labiau sustiprino pasiryžimą keistis.

„Tinklui susijungus su tarptautiniu itin dideles ambicijas Rytų ir Vidurio Europoje puoselėjančiu koncernu „A.S. Watson”, keliame sau tikslą – tapti itin stipriu ir moderniu grožio ir sveikatos prekių tinklu. „A.S. Watson” investicijos bei tarptautinė patirtis suteikia galimybę „Drogas” tinklui tapti rimtu žaidėju Baltijos šalių kosmetikos prekių rinkoje”, – sako A.Patumsienė.

Naujo vieningo dizaino „Drogas” parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje įsilieja į gausų „A.S. Watson” priklausančių sveikatos ir grožio parduotuvių tinklą Europoje bei Azijoje.

„Drogas”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.