Seimo ekonomikos komitetas kreipėsi į Vyriausybę dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto rinkliavų, uosto plėtros ir privažiavimo geležinkelių įrengimo.
Svarbiausia uoste iškylanti problema yra tai, kad AB „Klaipėdos Smeltė” nuomojamoje teritorijoje Vyriausybės programose numatyti darbai atliekami pavėluotai arba visiškai nevykdomi.
Pagal Vyriausybės programą pietinio įvažiavimo geležinkelio statybai 2003-2004 m. buvo numatyta 5 mln. litų, tačiau panaudota 2,1 mln. litų. „Klaipėdos Smeltės” krantinių nr.82-89 statybai iki šių metų spalio buvo numatyta 35 mln. litų, tačiau nuo statybos pradžios panaudota tik 14 mln. litų. Taip pat vėluoja ir krantinių nr.90-100 statyba, nes pavėluotai pradėti projektavimo darbai.
Atlikusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto žemės nuomos mokesčio, uosto rinkliavų, tarp jų – ir pajamų, gaunamų už Uosto direkcijos teikiamus patarnavimus, bei nuolaidų taikymo įvertinimą Vyriausybė atsakymą Seimui turi pateikti iki šių metų lapkričio 2 dienos.
Problemas, kurios bus analizuojamos Vyriausybėje, „Klaipėdos Smeltė” kėlė prieš kelis mėnesius vykusiame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdyje. Tačiau konkretaus atsakymo, kodėl į šios bendrovės naudojamas krantines vėluoja investicijos, nebuvo.
Vidmantas Matutis