Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) infrastruktūros direktorius teisiamas už esą prastai atliktus darbus rekonstruojant dalį krantinių.
Trečiadienį Klaipėdos apylinkės teismas pradėjo nagrinėti bylą dėl skandalingos trijų uosto krantinių rekonstrukcijos. Į kaltinamųjų suolą sėdo vienas iš jūrų uosto direkcijos vadovų Algirdas Kamarauskas. Jis Eltai sakė, jog yra kaltinamas tuo, kad priėmė vienos bendrovės atliktus kontrolinius inžinerinius geologinius tyrimus, kuriais nebuvo galima remtis atliekant projektinius skaičiavimus krantinių rekonstrukcijai. Kitaip tariant, įtariama, jog be reikalo vienas ir tas pats darbas buvo atliktas du kartus: pirmąkart gręžta nustatant krantinių techninę būklę, antrąkart- rengiant rekonstrukcijos projektą.
Tačiau KVJUD infrastruktūros direktorius tvirtina, jog pasielgė teisingai, nes uosto taisyklės draudžia kontrolinius gręžinius naudoti ir ruošiant kokius nors projektinius sprendinius. Kaip reikalauja reglamentas, tyrimas esą buvęs atliktas tik krantinių techninei būklei nustatyti, o projektavimui – padaryti kiti gręžiniai.
Byla susijusi su Belgijos kompanijos „Hydrosoil Service” vykdyta trijų uosto krantinių – 7, 8, 9 – rekonstrukcija. Apie 32 milijonus litų kainavusioje statyboje vėliau buvo aptiktas brokas. Specialistams kilo įtarimų, kad jos buvo statomos naudojant netinkamą betono įpurškimo į gruntą metodą, todėl krantinės nėra pakankamai tvirtos, kad prie jų kanalą būtų galima gilinti iki 14 metrų.
2005-09-14 14:20