„Fiat” prabangių automobilių padalinys „Lancia” per ateinančius trejus metus tikisi pardavimus padidinti 60 proc., nes kompanija pristatė tris naujus modelius ir siekia išplėsti verslą visoje Europoje, teigė šio prekės ženklo padalinio vadovas Antonijus Baravalė (Antonio Baravalle).
„Lancia” ateitis atrodė miglotai „Fiat” kompanijai stengiantis išbristi iš finansinės krizės, tačiau naujasis verslo planas, pristatytas rugpjūtį, vėl tvirtai grąžina 99 metų senumo prekės ženklą į teisingą kelią, nes numatomos didelės investicijos.
„Lancia” sugrįžta”, – teigė A. Baravalė.
„Po laikotarpio, kai mes didžiausią dėmesį skyrėme dviems modeliams, priėmėme sprendimą grįžti prie ištakų ir investuoti į prekės ženklą. Pernai ši strategija dar nebuvo tokia aiški. Teisingai paskirstę investicijas mes lengvai galime parduoti apie 200 tūkst. vienetų per metus”, – tikino jis.
Šiemet „Lancia” ketina parduoti 125 tūkst. automobilių, tai daugiausia bus miestui skirti „Ypsilon” ir prabangi „Fiat Idea” versija „Musa”, kurių pardavimų tikslas šiems metams jau pasiektas.
A. Baravalė teigė, kad kol kas neplanuojama nutraukti didesnių „Lancia” modelių – „Phedra” ir „Thesis” gamybą, tačiau pažymėjo, jog vyksta diskusijos dėl to, ką su jais daryti ateityje.
Per ateinančius dvejus metus „Lancia” planuoja pradėti gaminti jos istoriniu modeliu „Delta” paremtą automobilį, visureigį ir kupė „Fulvia” koncepcijos pagrindu sukurtą modelį.
A. Baravalė nesitiki, kad per ateinančius kelerius metus iki kitos investicijų bangos pavyks uždirbti pelno.
2005-09-13 08:12