Projektuotojų klaidos jau taisomos

Patogesnio vairuotojams eismo sureguliavimo mieste tema, paliesta praėjusiuose „Autosalono” prieduose, jau sulaukė atgarsio – policijos pareigūnai „Vakarų ekspresui” pranešė parengę schemas, pagal kurias bus pakoreguotas automobilių judėjimas kai kuriose miesto sankryžose.

Tiesa, šios schemos buvo paruoštos dar prieš pasirodant straipsnių ciklui, tačiau Klaipėdos VPK Eismo priežiūros skyriaus Administracinės veiklos poskyrio vyresnysis specialistas Gintaras Ramanauskas teigė sutinkąs su daugeliu „Autosalone” aprašytų problemiškų situacijų, vairuotojams kylančių miesto sankryžose.

Pirmoji bus atitaisyta projektuotojų klaida, palikta vienoje judriausių miesto sankryžų – Naujosios Uosto ir Naujosios Sodo gatvių sankirtoje.

Iki šiol važiuojantieji antrąja Naujosios Uosto gatvės eismo juosta Pilies tilto link patekdavo į keblią situaciją – kelio ir horizontaliojo žymėjimo ženklai jiems liepdavo sukti kairėn, į Naujojo Sodo gatvę.

Norintieji važiuoti tiesiai būdavo priversti staigiai persirikiuoti į gretimą, dešinėje esančią, juostą, taip sudarydami avarinę situaciją.

Ši problema bus išspręsta labai paprastai – perpaišius eismo juostas žyminčias linijas ir pastačius atitinkamą kelio ženklą.

Nuo šiol minėtoje sankryžoje, Naujosios Uosto gatvės praplatėjimo vietoje, važiuojantieji tiesiai naujomis linijomis bus nukreipiami ten, kur ir važiuoja – Pilies tilto link, o tie, kurie norės sukti kairėn, į Naująją Sodo gatvę, paprasčiausiai kirs brūkšininę liniją ir pasiliks kairiojoje eismo juostoje.

G. Ramanauskas, esantis ir miesto Saugaus eismo komisijos nariu, pripažįsta, kad panašių sankryžų Klaipėdoje yra ir daugiau – Herkaus Manto ir P. Lideikio, Taikos prospekto ir Sausios 15-osios gatvių sankirtos.

Tačiau kol kas jose galios senoji tvarka – pareigūnas sako, kad situacija bus pakoreguota rekonstruojant šias abi sankryžas. Pirmoji sankryža bus pertvarkyta baigiant Šiaurinio išvažiavimo iš uosto darbus, antroji – praplatinus Taikos prospektą.

Tačiau G. Ramanauskas sako, kad atlikti kitus pakeitimus, taip pat aprašytus „Autosalone” – keliose miesto sankryžose įrengti po atskirą eismo juostą sukantiems kairėn ir taip išvengti transporto grūsčių – nežadama.

Anot policijos pareigūno, papildomos juostos sukantiems į kairę iš Herkaus Manto gatvės į Lietuvininkų aikštę, čia rudenį įrengtos eksperimento tvarka, atsisakyta dėl pačių vairuotojų skundų – esą šie nesuprasdavę naujosios važiavimo tvarkos ir pakliūdavę į avarines situacijas.

Be to, tvirtino specialistas, čia suka nedaug automobilių, todėl jiems skirti papildomą juostą nėra tikslinga. Tiesa, tokia eismo juosta palikta sukantiesiems į kairę iš Herkaus Manto į J. Janonio gatvę, nes taip važiuojančių mašinų yra daugiau.

Kitoje svarbioje Herkaus Manto gatvės vietoje – sankryžoje su S. Daukanto gatve – papildomos eismo juostos sukantiesiems kairėn taip pat nebus. Anot G. Ramanausko, jos įrengti neįmanoma dėl nepakankamo šių dviejų gatvių pločio – esą tam trukdo per arti esantys pastatai ir tai, kad tokiu atveju pėstiesiems būtų paliktas itin siauras šaligatvis.

Tomas Gukauskas

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.