„Hyundai Coupe” pakeitė sportinį rūbą

Pirmoji sportinės „Coupe” karta „Hyundai” modelių gamoje pasirodė 1996 metais. „Lantra” ir „Sonata” modelių platformos pagrindu sukonstruoto automobilio pakabos bei vairo mechanizmą kūrė ir tobulino sportinių automobilių legendos „Porche” specialistai. Po dviejų metų „Coupe” buvo atnaujintas ir įgavo dar daugiau išskirtinių bruožų, o 2001 metais pasirodė naujos kartos „Hyundai Coupe – GK”, dėl ypatingo dizaino pramintas „rykliu” (angl. Shark). Praėjusiais metais tarptautinėje automobilių parodoje „Mondial de L’Automobile” Paryžiuje pristatytas atnaujintas ir patobulintas to paties pavadinimo „Hyundai” modelis. Sportiška dvasia alsuojančiam „Coupe” jo kūrėjai suteikė antrą kvėpavimą. Dar daugiau jėgos, veržlumo ir nepakartojamo greitkelių žvėriuko žavesio. Nepriekaištingas atnaujinto automobilio eksterjeras harmoningai atspindi tvirtą ir veržlų „Coupe” charakterį. Visiškai pakeistas priekinis automobilio buferis su charakteringa išpjova, greta derantys priekiniai rūko žibintai, atnaujinto dizaino priekiniai ir galiniai žibintai, patobulinto dizaino šoninės oro cirkuliacijos angos bei naujo tipo 17 colių diametro lengvo lydinio ratlankiai atspindi kiekvieno greičio mėgėjo skonį ir lūkesčius. „Hyundai Coupe” interjere netrūksta sportiškumo akcentų: patogus trijų stipinų vairaratis, trumpa pavarų perjungimo svirtelė, sportinio tipo akceleratoriaus, stabdžių ir sankabos pedalai, stilingas naujo dizaino prietaisų skydelis, patobulinto dizaino priekinė konsolė, naujos kokybiškos interjero apdailos medžiagos, sportinės „RECARO” stiliaus sėdynės. Automobilis demonstruoja patrauklias valdomumo ir važiavimo kelyje savybes. Naujasis „Coupe” tapo dar galingesnis ir saugesnis nei jo pirmtakai – 2,0 l (143 AG) darbinio tūrio (su kintamų vožtuvų fazių sistema – CVVT) 4 cilindrų ir 2.7 V6 benzininiai agregatai patiks kiekvienam ekstremalaus vairavimo mėgėjui. Pažangus 2.7 V6 „Delta” šeimos variklis išvysto 167 AG galią, 245/4000 Nm/min-1 sukimo momentą ir lengvai pasiekia 200 km/val greitį. Variklių galia priekiniams ratams perduodama per 5 ir 6 laipsnių mechanines bei 4 laipsnių automatinę transmisijas, užtikrinančias sklandų ir tikslų automobilio valdymą. „Coupe” vairuotojo ir keleivių aktyvųjį bei pasyvųjį saugumą automobilyje garantuoja traukos kontrolės sistema TCS, elektroninė stabilumo kontrolės sistema ESP, priekinės ir šoninės saugos oro pagalvės, „Dual Threshold Airbag” technologija, apsauganti nuo bereikalingo priekinių saugos oro pagalvių išsiskleidimo esant mažam automobilio greičiui, reguliuojamo aukščio priekiniai saugos diržai su pirotechniniais įtempikliais ir tempimo jėgos ribotuvais ir kitos pažangios technologijos.
Lietuvoje debiutavusios „Hyundai Coupe” versija su 2,0 l CVVT benzininiu varikliu ir mechanine 5 laipsnių transmisija UAB „Vytaras” salonuose kainuoja 59 068 Lt.

UAB „Vytaras”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.