Sodininkai panoro važinėti dviračių taku

Saugaus eismo komisijos posėdyje vakar nutarta uostamiestyje pastatyti keletą papildomų ženklų užtikrinti eismo saugumui ir įrengti dvi naujas pėsčiųjų perėjas.

Dar viena problema – kaip sodų bendrijos „Diana 2” nariams automobiliais patekti į sodus, kur veda tik pėsčiųjų ir dviračių takas, kol kas liko neišspręsta.

Naujas, greitį iki 50 km/h ribojantis ženklas atsiras Liepojos plento gale vietoje dabar žyminčio 80 km/h greičio pabaigą.

Pasak Klaipėdos VPK viešosios policijos Eismo priežiūros skyriaus vyresniojo specialisto Gintaro Ramanausko, dabar Liepojos plentu važiuojantys vairuotojai dažnai įsivaizduoja, kad 80 km/h greičio pabaigą žymintis ženklas plento gale reiškia ir miesto pabaigą. Anot pareigūno, Kalotės link važiuojantys vairuotojai greičio pedalą spusteli net iki 100 km/h ar daugiau.

Susirūpinta ir saugiu eismu Debreceno gatvės pabaigoje. Ties Taikos prospekto sankryža šioje gatvėje bus pastatyti stovėti draudžiantys ženklai. G. Ramanausko teigimu, sukantiesiems į Debreceno gatvę yra tik viena eismo juosta, todėl čia stovintys automobiliai vairuotojus priverčia išvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą.

Dvi naujos šviesoforais nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos atsiras Naikupės gatvėje. Pasak G. Ramanausko, ties Nidos ir Poilsio gatvėmis žmonių srautas yra didelis – ten yra darželis, mokyklos. Takus gyventojai jau išmynė, todėl perėjų ten reikia. Jas įrengti planuojama iki rugsėjo 1-osios.

Gerinti eismo pralaidumą nuspręsta Paryžiaus Komunos gatvėje – įvažiuojant į sankryžą su Taikos prospektu, kur iš vienos eismo juostos dabar leidžiama sukti į kairę ir važiuoti tiesiai, o iš kitos – tik sukti į dešinę. Šioje vietoje bus pakeistas ženklinimas ir iš abiejų juostų leidžiama važiuoti tiesiai.

Vakar svarstytas ir kolektyvinių sodų bendrijos „Diana 2” narių prašymas leisti jiems vykti autotransportu į sodus dviračių taku nuo Girulių. Pasak vienos iš bendrijos narių, šiuo metu iki sodų ir greta esančio gyvenamojo namo neveda joks kelias. Dviračių takas esąs įrengtas ant anksčiau buvusio kelio.

Aptarnaujančiu transportu patekti prie greta sodų esančio geležinkelio, anot sodininkės, reikia ir patiems AB „Lietuvos geležinkeliai” darbuotojams.

Vis dėlto, anot Saugaus eismo komisijos atstovų, leisti automobiliams važiuoti pėsčiųjų ir dviračių taku jokiu būdu negalima. Pasak G. Ramanausko, išeitis būtų kirsti mišką ir apie 3,5 metro pločio dviračių taką išplatinti iki kokių 6 metrų, tačiau, anot kitų komisijos narių, to neleis miškininkai.

Pasak vienos iš sodininkių, dėl galimybės šiuo keliu patekti į sodus buvo kreiptasi prieš rekonstruojant dviračių taką, tačiau tada nieko padaryta nebuvo.

Laikinai einančio Savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas Egidijaus Prižginto teigimu, ketinama kreiptis į AB „Lietuvos geležinkeliai” ir ieškoti sprendimo būdų.

Giedrė Norvilaitė

„Vakarų ekspresas”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.