Į terminalą ves rekonstruotas Baltijos prospektas

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcija paskelbė konkursą Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų ir techninio projekto rengėjams parinkti.

Rekonstruoti sankryžas būtina siekiant uostamiestyje sumažinti automobilių spūstis ir norint įrengti privažiavimo kelią planuojamam statyti naujam Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalui.

„Rekonstravus sankryžas bus sudarytos daug geresnės eismo sąlygos centrinėje Klaipėdos miesto dalyje, kartu pagerės susisiekimas su uosto centre esančiomis bendrovėmis, tarp kurių bus ir naujasis Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas. Šis projektas labai svarbus tolesnei miesto ir uosto plėtrai”, – teigia UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas.

Baltijos prospektas yra automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda, IXB transporto koridoriaus dalies, tąsa. Čia esančios trys sankryžos, iš kurių dvi – žiedinės, nepritaikytos šiandieniniams transporto srautams, todėl prie jų nuolat susidaro automobilių spūstys, kyla avarinės situacijos. Centrinėje uosto dalyje pastačius Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą transporto srautai Baltijos prospektu dar labiau padidės.

Numatoma, kad sankryžų rekonstrukcijos darbai bus suskaidyti į tris etapus. Pirmiausia iš vieno į dviejų lygių ketinama rekonstruoti Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžą, vėliau – Baltijos prospekto ir Šilutės plento, o per trečiąjį darbų etapą – Baltijos ir Taikos prospektų sankryžas.

Kas laimės KVJU direkcijos paskelbtą sankryžų rekonstrukcijos projektavimo konkursą, turėtų paaiškėti lapkričio 9 dieną.

Baltijos prospekto ir Minijos gatvių sankryža taps pagrindiniais vartais į naująjį Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą, todėl šis objektas pripažintas valstybinės reikšmės. Minėtos sankryžos rekonstrukcijai reikalingas lėšas ketina skirti valstybė. Iš kokių šaltinių bus finansuojama kitų dviejų sankryžų rekonstrukcija, turėtų paaiškėti dar šį rudenį.

„Planuojama, kad pirmojo etapo rekonstrukcijos darbai prasidės jau kitų metų vasarą. Jiems įstrigus sustotų ir naujojo terminalo statybos. Taip pat tikimasi, kad valstybei padedant pavyks kaip galima greičiau rekonstruoti ir kitas dvi sankryžas”, – teigia B.Petrauskas.

Koncerno „Achemos grupė” ir UAB „Ega” valdoma UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas naują terminalą ketina pastatyti 2009 metais. Bendrovė į modernų keleivių salės pastatą su dengta galerija, sandėlius, automobilių aikšteles, pasienio ir kitą infrastruktūrą numačiusi investuoti apie 150 mln. litų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.