Laivelių savininkus kankina nežinia

Per šią savaitę iš Pilies jachtų uostelio turi pasišalinti visi laivai, kadangi bus pradėti rekonstrukcijos darbai.

Uostelio operatoriaus – bendrovės „Klaipėdos laivų remontas” – vadovai tikina, kad laivams vietos tikrai bus, nes rekonstrukcija vyks etapais. Tačiau mažųjų laivelių savininkai bijo, kad dėl rekonstrukcijos nukentės jų verslas.

„Vakarų ekspresas” jau rašė, kad šią savaitę prasideda Pilies jachtų uostelio rekonstrukcijos darbai, kurių metu numatoma pagilinti ir praplėsti uostelį. Taip pat numatyta sutvarkyti abi Danės upės krantines nuo šiaurinio rago iki Biržos tilto.

Pasak „Klaipėdos laivų remonto” infrastruktūros ir energetikos tarnybos viršininko Gintario Milvydo, darbų trukmė priklausys nuo rangovų – UAB „Hidrostatyba”. Gali būti, kad darbai bus tęsiami ne tik šį, bet ir kitą sezoną.

„Problemų, kur statyti laivus, bus tol, kol vyks projektas. Laivams bus leidžiama švartuotis Kruizinių laivų terminalo vidinėje pusėje, taip pat dešiniojoje Danės krantinėje, nes kol kas darbai bus vykdomi tik kairiojoje jos pusėje. Kad ir kaip būtų, tačiau vietos vis tiek mažoka. Laivų savininkai skundžiasi, visiems atrodo, kad mes esame kalti dėl nepatogumų”, – sakė G. Milvydas.

Visgi „Klaipėdos laivų remonto” vadovas Alvydas Butkus teigė, jog, nepaisant rekonstrukcijos darbų, bendrovė bus pajėgi aptarnauti tiek pat laivų, kiek ir praėjusiais metais – apie 350.

„Mums klientai svarbūs, todėl jų neketiname prarasti – mūsų darbas nesutriks. Rekonstrukcija vyks etapais, ne viskas bus tvarkoma iš karto, todėl laivams vietos tikrai bus. Laivams, perkeltiems į Kruizinių laivų terminalo vidinę pusę, bus patogiau dirbti, kadangi taip išsispręs tiltelio problema”, – teigė A. Butkus

„Neaišku, kur toliau dirbti”

Laivo „Gunda” kapitonas Valerijonas Venckus

Pusė laivų jau nebedirba. Jei nebus pakankamai vietų, kur stovėti laivams, šis verslas smarkiai nukentės. Keltas, atplaukęs į prieplauką, neišjungia sraigtų. Dėl to ir krantinės išplautos nuo kelto, tačiau jam jokių apribojimų nėra, o mes mokam, dabar dar ir nepatogumų turėsim patirti dėl perkėlimo.

Laivo „Saida” savininkas Vytautas Stonkus

Turime išsikelti, tačiau, kur toliau dirbti, neaišku. Lengva pasakyti – „išsikelkit”. Danės krantinės avarinės būklės. Be to, kam taip iš anksto mus varyti? Juk mes galėtume dar būti tol, kol prasidės rekonstrukcijos darbai. Atvyktų darbininkai, ir mes per pusvalandį išplauktume. Taip pat pikta, kad mus išvaro, o pramoginiai laivai vis dar ramiai sau stovi.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.